کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پرواز ناتمام

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ


روزگاری پرواز را داشتم در دست

روزگاری آزاد می گشتم در دشت

پر کشیدم تنها،تا بلندای خیال

سایه ای روشن و پاک بود بر یک دیوار

ناگهان تیغ رسید،بال پروانه شکست

من فرو افتادم،اشک در چشم نشست

سایه شد سایه ی من،تو شدی همدم من

منِ آزاد شدم در بندت

بالِ پروانه شد اندر چنگت

پر گشودی تنها تا بلندای خیال؛

پای لنگانم دگر راه نبرد

با دلم رفتم تا قله ی عشق!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
فرهاد

نظرات (۱)

سلام
خیلی تصویر زیبایی گذاشتین

پاسخ:
ممنونم دوست بزرگوار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">