کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زبان کودک

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

صدای neh : زمانی که این صدا در گریه ی کودک شنیده می شود به این معنی است که کودک شما گرسنه است.در این هنگام باید کودک را در شرایط مناسب قرار داده و مادر به او شیر دهد.

صدای owh : این صدا زمانی شنیده می شود که کودک شما خسته باشد که این خستگی به نسبت تولید این صدا متفاوت است.در این هنگام بهتر است فضایی را آماده کنید که کودک استراحت کند و به خواب برود.

صدای eh : وقتی که در صدای گریه ی کودک این آوا به گوش می رسد،زمانی است که او نیاز دارد که باد گلو بزند.نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که کودک صرفاً بعد از غذا خوردن باد گلو نمی زند؛بلکه در طول روز ممکن است که حتی قبل از غذا گریه ی او با صدای eh باشد.این نکته بسیار مهم است که مادر نباید به کودکی شیر بدهد که نیاز به باد گلو زدن دارد.

صدای eairh : این صدا بدین معنی است که در شکم کودک هوا جمع شده است.کودک نفخ کرده و باید این هوا از شکمش خارج شود.برای حل این مهم بهتر است که کودک را ماساژ داده ولی در این حالت سعی نکنید که او را بخوابانید.

صدای heh : این صدا زمانی است که کودک احساس ناراحتی می کند.این ناراحتی ممکن است به خاطر گرما یا سرما باشد یا اینکه نیازی به تغییر وضعیت یا حرکت دارد یا اینکه شاید خودش را خیس کرده باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۷
فرهاد

نظرات (۱)

حتما منتظر تولد فرزندتون هستید. مبارک باشه.

پاسخ:
نه محمد جان.بعضی اوقات مطالعاتی می کنم که به دلیل مفید بودن وظیفه میدونم به اطلاع دیگر دوستان برسونم.از لطفت ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">