کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خداحافظ رفیق

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ


خداحافظ داوود عزیز.خداحافظ  رفیق قدیمی.روزی که اومدم بیمارستان ملاقاتت یادته؟! به زور چند کلمه باهام حرف زدی.بهم گفتی فرهاد حلالم کن.منم بهت گفتم خجالت می کشم که کاری از دستم بر نمیاد برات انجام بدم.جز اینکه با چند تا شوخی بخندونمت.بهت گفتم زود برگرد با هم ناهار کشک بادمجون بزنیم.آخه تو خیلی بادمجون دوست داشتی.به خصوص کشک بادمجون.اون روزم گذشت...

و تمام روزهای با هم بودنمون.توو شبای قدر ،تنها چیزی که از خدا برات خواستم این بود که هر چی صلاح میدونه اجابت کنه.

و عجب اجابت سریعی...

خدایا راضی ام به رضای تو

و...

خداحافظ رفیق...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
فرهاد

نظرات (۸)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۲ علی قدیانی
فرمول بهشت
دل نوشته های یک نوجوان عاشق خدا
منتظر نظرات سازنده شما هستم.
یا علی
پاسخ:
علی یلرتون.چشم.ممنون از حضورتون
تسلیت میگم، خیلی خیلی ناراحت شدم. دنیا همینه، معلوم نیست فردا نوبت کدوممونه! گاهی مرگ هدیه خداست، گاهی چاره ست واسه نجات از درد و رنج، اون موقع ست که یاددرد و رنج های عزیزت میوفتی رنج میکشی ولی ته دلت میگی تو راحت شدی اما :'(
ان شاالله روحشون قرین رحمت الهی باشه
پاسخ:
سلام.خیلی ازتون ممنونم که اظهار همدردی کردید و عذر میخام که ناراحتتون کردم.قطعاً فرمایشات شما صحیحه و ما همه تسلیم محض حضرت حق هستیم.از اینکه دوستان خوبی مثل شما دارم خدا رو شاکرم.سایتون مستدام باد.
خیلی سخته...
خیلی....
متاسفم....
پاسخ:
سلام.خیلی از لطف و محبتتون ممنونم.خدا به همه ی ما صبر بده.
سلام برادر
خدا به شما و خانواده ی ایشان صبر بده ...
خیلی ناراحت شدم
خدا رحمتشون کنه ...

الفاتحه مع الصلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

الفاتحه ...

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم  ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾

لرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾

مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾

إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾

اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾

صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿۷﴾


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾

اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾

لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿۳﴾

وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾


شرمنده همین قدر از دستم بر می آمد
غم آخرتون باشه
یاعلی...
پاسخ:
سلام سیدجان.همین هم از سر ما زیاده برادر.خیلی محبت کردی و حوصله کردی.خدا شما دوستان رو برای من نگه داره.علی یارت.
سلام
این عکس...
این نوشته...
؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.معذرت.یکی از دوستام به رحمت خدا رفته.عذر میخام.
سلام
تسلیت میگم
واقعا متاسف شدم
از دست دادن دوستان خیلی دردناکِ

خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
سلام.از لطف شما خیلی ممنونم.خدا همه ی ما رو بیامرزه.
خدا رحمتشون کنه...
پاسخ:
ممنون از محبتتون.برقرار باشید.
تسلیت واژه کوچکیست برای از دست دادن یک همراه. بگرییم و تهی شویم از غم از دست دادن. تا بدانجا که منطق و واقعیت گریه هایمان را به پایان رساند. و دلهامان آرام گیرد از لاجرم تنهایی انسان. عمرتان طولانی و توام با سربلندی و سلامتی.
پاسخ:
ممنون از محبتتون.اما هیچ منطقی نمیتونه گریه ها رو به پایان برسونه.وقتی به دنیا میاییم گریه میکنیم.در دنیا هستیم بخاطر خیلی مسائل،گریه می کنیم.از دنیا میریم برامون گریه میکنن.و در دنیای مردگان گریه ی بعد از مرگمون رو کسی  نمیبینه.اما دلیلی نداره که این گریه وجود نداشته باشه.امیدوارم دلهامون با اینها آروم نگیره بلکه چیزهای بهتری برای آروم کردنشون وجود داشته باشه و خودشونو به ما نشون بدن.سلامتی و شادی رو برای جسم و روحتون و دوری اشک رو از دیدگانتون آرزومندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">