کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کافه 54

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ


 

درودبر میهمانان کافه ۵۴.اینجا یه کافست که بعضی اوقات از اون قهوه های تلخ دوبل(حالا فرق نمیکنه فرانسوی باشه یا ترک یا اسپرسو اما ترجیح میدم قهوه ی ناب ایرونی باشه!) با شکلات داره.شاید هیچ وقت نشه اونجور که شایسته هست از مهموناش پذیرایی کنم.چون مهمون نیستن.هر کی بیاد خودش میزبانه...با اینحال سعی میکنم اگه روزایی که حال من هم از اون حالای تلخ...شد بتونم بنویسمو بگمو بگم.یه نکته رو خدمتتون متذکر میشم که مطالب این کافه متنوع و آزاده ،هیچ محدودیتی برای انتخاب مطلب قائل نشدم و برای راحت تر بودن خوانندگان گرامی ، سعی کردم که مطالب صفحه اول رو شلوغ نکنم و مطالب رو با موضوعات مورد نظرشون که در قالب موضوعات آزاده،در طبقه بندی موضوعی قرار بدم.بدین جهت برای تسهیل در پیدا کردن موضوعات به طبقه بندی موضوعی مراجعه فرمایید.همچنین برای رعایت حق کپی رایت،تمام مطالب با ذکر منبع می باشد.اگر به منبعی در پایان مطلب اشاره نشده،نوشته این حقیر است...حالا که دارم اولین مطلب این کافه رو می نویسم توی یه حال دم غروب بی تکلفم.دارم فکر میکنم به همه ی اونچه که میگذره و گذشته... اما یه لحظه به خودمم فکر نمیکنم.به هر حال این روزا افتتاحیه ی کافه ۵۴ هست و منم تا ابد یه تازه کار. من که به اندازه ی کافه نادری قدمت ندارم.پس ایرادی بود راهنمایی کنین ،اما خداییش فخر نفروشین .مطمئنم منم یه روز یاد میگیرم.خدا کنه شعور و سواد رسانه ای داشته باشم که بدونم چه کنمو چه نکنم...از خاطرات کافه ای و خوردن قهوه ی تلخ،یاد سالهای کمی دور افتادم که جوونتر بودمو رفتم یه کافه که کنار کلیسای وانک اصفهان بود.حالا تو که مهمون امروز این کافه ای،چه پیر چه جوون،اگرم دیدی قهوه ی اینجا خیلی تلخه یا خوب و درستو درمون دم نکشیده،خودت با شیرینی وجودت،خوش طعمش کن.از ما که دیگه گذشته...یادت بخیرجوونی.چه زود به چهل سالگی رسوندیم...!

نظرات (۳۰)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۳ سید حسین میرهادی
سلام
امیدوارم در اداره این کافه موفق باشید
پاسخ:
با سپاس از شما استاد گرامی و به امید راهنمایی های ارزنده ی جناب عالی
بسیار لطیف و دلنشین بیان شده بود آقای فرهاد بابایی
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۱ مرضییه امینی ابیانه
با سلام و احترام:

اقای بابایی واقعا وبلاگ قشنگ و نوشته های زیبایی دارید امیدوارم در 

تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.


۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۴ مجتبی قره باغی
سلام
کسی صاب کافه
سایت خوبی داری
کافه رو همیشه دوست دارم
ای کاش همه چی تو سرو کنی
سع یمی کنم همیشه بهت سر بزنم
اگه برام یه پیام بذاری خوشحال می شم بعد از مشغله های امروزم بلافاصه تو سایتم لینکت کنم
در ضمن؛

وقت عمل رسیده زمان نظاره نیست
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
خیلی دوست دارم تا شما هم از شرکت کننده ها و اعضای دائمی جشنواره دائمی اهدا باشی.

به سایت ما سر بزن
از طریق لینک زیر می تونی وارد جشنواره بشی.
اینجا هر کسی با هر مذهب و دینی، با هر عقیده ای، با هر طرز فکری، با هر نگرش سیاسی و اجتماعی، می تونه برای کمک به همنوعش، عضو باشه.
یا علی مدد
"مجتبی قره باغی"

http://standpoint.ir/1393/03/27/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9
%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86
پاسخ:
سلام دوست عزیز.از لطفتون سپاسگزارم.سایتتون رو دیدم و از مطالبش لذت بردم.امیدوارم همیشه موفق باشید.
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۹ مجنبی قره باغی
سلام
ببخشید من میخواستم بنویسم کسی تو کافه نیست
بعد به ذهنم رسید بگم صاب کافه
دیگه حواسم پرت شد جفتشو در هم نوشتم و بی معنی شد
شما رو تو سایت لینک کردم
پاسخ:
سلام.گرفتم همون اول مطلبو.مخلصیم.شما بزرگوارید/
سلام آقا فرهاد مطالبتون خیلی زیبا و قشنگ هستند امیدوارم موفق و موید و پیروز باشید.

من کافی شاپ زیاد میرم تقریبا هر روز اهنگ های خیلی زیبایی دارید 

با احترام و تشکر سینا یکتا
پاسخ:
سلام سینا جان.از لطفت واقعاً ممنونم.حقیقتش یه مقدار گرفتارم.گرفتاریم که رفع شد قول میدم مطالب خیلی مفید و ارزنده ای براتون بذارم.لطفاً از نظرات گرانبهاتون این حقیر رو بی نصیب نذارید .چرخ کافه به برکت قدوم مشتریای بزرگواری چون شما می چرخه//     
سلام کافه ات خیلی زیبا و قشنگه موفق باشی 
پاسخ:
سلام.از لطفتون ممنونم.من هم برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم.
سلام دوست عزیز ببخشید این چند روز بهت سر نزدم درگیر یک امر خیر بودم امروز تقریبا تمام مطابتون خوندم خیلی خوب بود آرزوی موفقیت و پیروزی و خوشبختی برایتان دارم .ارادتمند شما سینا یکتا
پاسخ:
سلام سینا جان.مبارک باشه این امر خیر.از لطفت بی نهایت ممنونم.امیدوارم شما رو در رفیع ترین قله های سعادت و موفقیت ببینم.

سلام

وبلاگ زیبایی داری ولی حیف که روی بلاگستو سرعتش پایینه،من رفتم روی بولدفا ساختم خیلی توپه.

اگه تونستی یه سر بزن،امکاناتش در حد یک وبسایته کامله،یه سر بزن بدت نمیاد.تازه تو این دو هفته که وبلاگمو ساختم اومدم صفحه ی اول گوگل

www.boldfa.com

اگه خوشت اومد یه صلواتی واسه ظهور آقا بفرست.

پاسخ:
سلام.چشم.از راهنماییتون ممنون.حتماً مراجعه میکنم.صلوات رو هم فرستادم.چه خوشم بیاد چه نیاد،صلوات رو چه به شرطو شروط.موفق باشید.
با سلام
میخواستم بدونم شما برای گرفتن دامنه و اتصال به بلاگ چقدر هزینه کردین؟
خوشحال میشم که بتونم با شما تبادل اطلاعات کنم.
پاسخ:
سلام.حدود 30 هزار تومان از طریق nic.ir
تبادل لینک می کنی؟
پاسخ:
البته دوست عزیز.من شما رو لینک میکنم.
سلام اقا فرهاد زیارت قبول امیدوارم همیشه خوش و خرم در کنار خانواده باشید خیلی وبلاگتون خوب و قشنگه ارزوی دیدار و موفقیت روز افزون شما ارادتمند شما سینا یکتا 
پاسخ:
سلام سینا جان.مشتاق دیدار.از لطف بی حدت ممنونم.امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی .خیلی مخلصیم.
کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 50 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

سلام بر آقای بابایی عزیز. می بینم که کافه دار شده اید و کار و بارتان را نیز بسیار خوب است. خارج از شوخی، خوشحالم که همچنان به وبلاگ نویسی ادامه می دهید. همچنان اشعار و دیگر ته مایه های ذهنی تان را در معرض بحث بگذارید این ایده ها به ارتقاتان کمک می کند. موفق باشید
ارادتمندم و در انتظار موفقیتهای نو به نوی شما
پاسخ:
سلام بر استاد بزرگوار.از لطف شما سپاسگزارم.قطعاً از محضر شما درسهایی گرفتم که به کار می بندم.همیشه سربلند باشید.
باسلام خدمت شما دوست عزیز وگرامی
سایت بسیار جالب وپرمحتوا وخوبی دارید خداقوت برشما
ماهم یک سایت ایجاد کردیم باکلی امکانات عجیب و باور نکردنی مخصوص سیستم های بلاگ به ماهم سربزنید ودرباره ی سایت مانظر بدبد و تا دلتون می خواد استفاده ودانلود کنید.
مطالبی که در هیچ جای بلاگ پیدا نمیشه وبه شما کاربر عزیز کمک های زیادی می کنه منتظرتون هستیم.
یاعلی
pardis.salehin.ir
پاسخ:
سلام دوست عزیز.از لطف شما ممنونم.از سایتتون بازدید کردم.امیدوارم همیشه موفق باشید.
سلام
ممنون از حضورتون
وب خوبی دارید
راستی این قهوه تلخ ما چی شد؟ :)


موفق باشید
پاسخ:
سلام.منم ممنونم.خودتون میزبانید.بریزید و نوش جان کنید.هر چند فنجون که دلتون میخواد...(:
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

(چند روزی است ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم و تا چند روز بعدی و تا شهادت حضرت زهرا این جریان ادامه دارد، کلاً تشریف فرمایی شما سبب ...)
سال نو مبارک
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک.ممنون از محبتتون
از کافه تون بی نهایت لذت بردم
بویژه کافه ترانتونداشتم میرفتم چشمم افتاد به جمله ی بالای وبلاگ!!
اونم بسیاااااااار بسیاااااااااار زیبا
کاش یخورده درشت تر بنویسینش به چشم بیاد...
شادباشین
پاسخ:
چشم دوست بزرگوار.ازتون بسیار ممنونم.حتما به توصیتون عمل می کنم.
چهل سالگی میتواند عجیب باشد
برای من پیش نیامده اما مطمئنم جالب خواهد بود!
پاسخ:
سلام.آره.جالبه.ممنون از بازدیدتون.
سلاااام ممنون از حضورتون وبلاگ شمام عالیه موفق باشید
پاسخ:
از لطفتون بسیار ممنونم.شما هم موفق باشید.
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ آیات نورانی
سلام,

گناهان را دور بزنید!

وَاَسْئَلُکَ الاَْمانَ یَوْمَ یُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ

سلام آقا فرهاد گل

صبح پاییزی شما بخیر و خوشی

ممنون از حضور سبز شما در وبلاگ دخترم

ی دنیا ممنون داداش گلم

واقعا حرف درستی زدید و من هیچ جوابی ندارم امروز این علامت را برمیدارم

در هر صورت ممنون از پیشنهاد و نظر شما

راستی با افتخار لینکتون میکنم به اسم فرهاد(کافه 54) شما هم دوست داشتید به اسم وبم لینکم کنید ممنون میشم

بازهم بهم سر بزنید

با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون

موفق وموید باشید

پاسخ:
شما خیلی بزرگواری دوست عزیز.ممنون که به توصیه ی این حقیر توجه کردی.خدا حفظت کنه

سلام[گل]

صبح بخیر [قلب][گل]

ممنون از لطف ومحبتتان[قلب]

آخرهفته خوبی و توام با رقم زدن بهترینها برای شما و خانواده گلتون آرزومندم[قلب][گل]

خنده بر لبانتان همیشه جاری [لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

مانا و برقرار باشیدقلب][گل][قلب][گل]

.................................

روزهای بدی در زندگی آدم می رسد

که هیچ کسی حتی نمی پرسد:

" خوبی ؟ "

برای چنین روزهای بدی

نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری

به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی

و نامش چه زیباست ...

خدا ...[گل][گل][قلب]

..........................

خدایا حکمت قدمهایی را که برایم بر میداری آشکار کن تا درهایی را که به سویم

میگشایی ندانسته نبندم و درهاییکه به رویم میبندی به اصرار نگشایم[گل][قلب][گل]

 

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد[گل][قلب][گل]

 

 گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده

اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . . [گل][قلب][گل]

 

 اگر در دنیا، خودت را مهمان حساب کنی و حق تعالی را میزبان، همه غصه ها می روند، چون هزار غصه به دل میزبان است که دل مهمان از یکی از آنها خبر ندارد. [گل][قلب][گل]

 

صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا “پناهنده” می شوید[گل][قلب][گل]

 

 بعضی وقتها فکر می کنیم چون خیلی گرفتاریم بخدا نمی رسیم اما حقیقت این است که چون به خدا نرسیدیم خیلی گرفتاریم

 

خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند[گل][قلب][گل]

 

صدای خنده ی خدا را میشنوی؟ دعایت را شنیده، به آنچه محال می پنداری می خندد. [گل][قلب][گل]

 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:

او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.

او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.

او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد[گل][قلب][گل]

 

خداوندا دید من محدود است و دید تو وسیع ،و دلم پر از آشوب ، مشیت را آن قرار ده که مصلحت است . و به من قدرت ده تا راضی باشم به رضای تو و تسلیم به اراده ات[گل][قلب][گل]

پاسخ:
ممنون حمید جان.امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه.

سلام بر جنابِ فرهاد

وبلاگتون خیلی خاطره هایِ شیرین رو واسم تداعی کرد...

مخصوصا این پستتون که الآن همینجور آهنگِ " دلم قهوه میخواد"ِ بنیامین، که یه نوستالژیِ خاصی واسم داره هی داره جولان میده!

ممنونم...

(راستی جناب، تبریک میگم به اصفهانی بودنتون:)!!)

پاسخ:

سلام.از حضورتون بسیار ممنونم.خوشحالم که یاد خاطرات شیرینی افتادین و طعم گس قهوه ی کافه ما رو چشیدین:)

بنده اصفهانی نیستم و اون خاطره هم یه نوستالژی برای بنده بوده.با اینکه اصفهانی نیستم اما مردم هنرمند و شهر پُرهنر اصفهان رو دوست دارم و خاطره های خوبی از اونجا دارم بخصوص همون کافه ای که عرض کردم.باز هم از محبتی که داشتید تشکر میکنم.

خیلی هم عالی ...
قهوه هم که عالیه :)
پاسخ:
مخلصیم:)
خیلی هم عالی ...
قهوه هم که عالیه :)
من عاشق قهوه ام  به زدی دنبالتون میکنم
پاسخ:
مرسی امیدجان.نوش جان.
سلام
کافه ات برقرار چای مهربانیت همیشه با عطر هل،لب سوزو قند پهلو...
پاسخ:

سلام بانو.سپاس از حضور مهربانانه ی شما.یقین داشته باشید چای کافه ای که متعلق به خودتان است همیشه داغ و لب سوز و قند پهلو با طعم هل و دارچین و گل محمدی خواهد بود.

امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کام دیر وقته فعالیت نمی کنید..

پاسخ:
سلام.بعد از مدتها اینجا رو باز کردم.و پیامتونو دیدم.چه زود گذشت این سالها

هعی......... 

پاسخ:
فکر میکنم آیدیت عوض شده.نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">