کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گنبد طلا

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ


کاش همراهی بود

تا سفر ساز کنم

پر پروازی بود

تا که پرواز کنم

                   گرچه در کنج قفس

                   سهم من تنهاییست

                   لیک در باغ دلم

                   آسمان رؤیاییست

                   در وجودم خبریست

                   خبری شیدایی

                   می درخشد خورشید

                   به همین زیبایی

                   گنبدی جنس طلا

                   در وجودم جاریست

                   وقت پرواز منو

                   لحظه ی بیداریست

باز کن پنجره را

که هوا بارانیست

گوش کن همسفرم

دل من طوفانیست

          گنج احساس مرا

          نگشاید دستی

          تا گشاید دل من

          راز این سرمستی

          هر که گنجیست در او

          که پر از احساس است

          دل او باغچه ایست

          که دلش با یاس است

                              یاس را باید چید

                              گل به سر باید کرد

                              خویش را از نفسش

                              بارور باید کرد

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
فرهاد

نظرات (۸)

سلام

عالـــی بود


دیگر هیچ چیز مثل قبل نمیشود

باور کن! این یک ناامیدی نیست!


حتی طرز شکفتن گل هم

انگار مثل گذشته ها خوش نیست


+به روزم

پاسخ:
ممنون و احسنت به این طبع عالی
برای پروانه همیشه همسفر نیست برای سفری از جنس پرواز...
پاسخ:
عجب سخن پرمغزی
سلام برادر
دلنشین و زیبا بود
دلمون رو شاد کردید
موفق و موید
پاسخ:
(: ممنون برادر.ایشالا اغلب اوقات دلشاد باشی.
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۹ صحبت جانانه
چقدر دوست داشتم حرم می بودم
طلبیده نشد...
پاسخ:
ایشالا قسمتتون بشه.
ممنون نظر لطف شماست
سلام
این روزا همه کم کم دارن میرنـــ
حتی شما هم چند وقته نیستید...
منم میخوام در کلبمو گل بگیرم!
:/
پاسخ:
سلام.ببخشید بی خبر نبودم.یه هفته ای برای امتحانات پایان ترم رفته بودم شهرستان.خدا نکنه شما در کلبتونو گل بگیرید.ایشالا همیشه گُل بگیرید.
سلام
خوش اومدین :)
(کاش میگفتین که امتحان دارین و میرین!)

امتحانا جه طور بود؟
اما هرطور بود مهم نیست
مهم اینه که تموم شد
پس تبریک میگم:)

+منتظر مطالب خوبتون هستم...
پاسخ:
بازم عذر میخام.حق با شماست.امتحانا بسیار خوب بود .خیلی خوب.و نتایجشون هم انشاء الله خوب خاهد بود.ممنون از محبتتون.
السلام علیک یا امام غریب...
پاسخ:
ایشالا قریب امام غریب باشید.ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">