کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شرح دلتنگی

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

kocholo.org

 

همه جا جلوه ی رخسار تو با ماست هنوز

دلم حیرت زده در بند تمناست هنوز

چشم مجنون ستم پیشه ی صحرای فراق

یکسره بر گذر منزل لیلاست هنوز

باده و ساقی و ساغر،مِی و مُطرب به طَرَب

همه در بندِ سکوتِ دلِ شیداست هنوز

من گنه کردنم از روی گنه کاران است

بنگر موی سپیدم که دل آنجاست هنوز

دیشب از موی کمندت به کمند اُفتادم

شام و صبح و سحرم،چون شب احیاست هنوز

شامگاهان به گداییِ درت آمده اَم

رُخ متاب از رُخِ من کاین همه دریاست هنوز

میلِ شیرین نکند جانب فرهاد،چه باک؟

تیشه بر سینه یِ کُهسار مهیاست هنوز

پای از این میکده بیرون ننهد فرهاد هیچ

زاده یِ باده یِ بی وقفه یِ غمهاست هنوز
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۳
فرهاد

نظرات (۸)

خوش به حالتون شعر واسه اسمتون هست واسه اسم ما نثرم هیچی نیست!!
پاسخ:
ای بابا.عجب فرمایشی فرمودیدا.برید شعرای مستفیض از نام این حقیر رو بخونید ببینید در چه بابیه.این که شعر خودم بود و سعی کردم تا اندازه ای باحالش کنم که زیاد خودزنی نباشه.حالا به اشعار برخی از دوستان توجه فرمایید:حسن غیور را نیست پروای تلخکامان/از خون خویش فرهاد،شیرین کند دهان را(برادر صائب تبریزی)...همچو فرهاد بُود کوه کنی پیشه ی ما/سنگ ما شیشه ی ما ناخن ما تیشه ی ما(برادر ظهیرالدوله)...حنای دست تو را هر که دید می داند/که جوی شیر لبالب ز خون فرهاد است(برادر واصل)...بازم بگم؟!همش خینو خین کشیه ...
راستی این عکسی که گذاشتین رو خیلی دوست میداریم :)
پاسخ:
ممنون.این عکس تفسیرها و حکایتها داره خاتون...
شرح دلتنگی ما از غم هجران بگذشت ،
گرچه این دل در گرو لیلاست هنوز ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام برادر
شعر خیلی زیبایی بود ، طبعِ ما را به وجد آورد
قلمتان پایدار
پاسخ:
ممنونم سید جان.شما خیلی بزرگوارید.
به به... واقعا زیباست..خدا قوت! 
پاسخ:
زنده باشی محمد جان.خدا به شما هم قوت بده دوست عزیز
ای بابا
ای بابا
ای بابا
:))
پاسخ:
       :))))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۳ کمی بودن ...
حالا به اسم وفابازامیدی هست به اسم من امیدی نیست!!!


پاسخ:
نگید اینجوری.واسه اسم شما هم،هم نثر زیاده هم نظم.
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۰ کمی بودن ...
کجادیدید!!!!؟؟؟چه حرفا :))


پاسخ:
       ندیدم.اما خواهیم دید!خداوند صابران را دوست دارد!!
این تصویره با این شعر اعجب زیباستااااااا
بیگ لایک
پاسخ:
ممنون از محبتتون.زنده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">