کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازگشت همه به سوی اوست

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

 

یادمان بماند...!

اینک که جان به جان آفرین تسلیم نموده و در جوار رحمت او غنوده ام، بدینوسیله از تمامی آنانی که به هر اسم و رسم و عنوان با بنده ی حقیر مرتبط بوده اند، حلالیت طلبیده و از مراحمشان تشکر می نمایم. همچنین از تقصیرات خود پوزش طلبیده و التماس دعای خیر دارم.

مجلس ترحیم از ساعت ... تا ... عصر روز... مورخ ... در مسجد... برگزار می گردد فلذا توجه عزیزان را به موارد زیر جلب می نماید:

الف: انعقاد مجلس ختم تنها برای حفظ شعائر است و انتخاب مسجد... برای سهولت در امر رفت و آمد.پس خود را مقید به حضور در مجلس نسازید زیرا فاتحه را هر جا بخوانند اگر شایستگی داشته باشم از مزایای آن برخوردار خواهم شد.

ب: از هرگونه امور نمایشی از قبیل تهیه گل و تابلوهای مخصوص و پارچه نویسی و امثال آن خودداری و هزینه آن را صرف تهیه کتب مفید برای کتابخانه دانشگاه،مدارس و مساجد فرمایید که خیر بیشتری دارد.

ج: از درج آگهی تسلیت در جراید و مخابره تلگراف،دورنگار و امثال آن پرهیز و مخارج آن را صرف ایتام فرمایید.

آخرین کلام اینکه:

قائل آن همه گفتار،امروز          سائل فاتحه و یاسین است

فرهاد

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
فرهاد

نظرات (۱)

سلام
مطلب قابل ستایشی بود.
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم.
با احترام دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir
پاسخ:
سلام دوست عزیز.از لطفتون سپاس.از وبلاگتون بازدید و براتون پیام گذاشتم.موفق باشید و سربلند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">