کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نامه ای به پدر و مادر

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

پدر و مادر عزیزم . من یاد گرفتم که قرآن کریم در آیه های بسیاری ، ما را به نیکی به پدر و مادر سفارش کرده است؛ مثلاً در آیه های 23 و 24 سوره ی اسراء چنین آمده است:(( پروردگارت فرمان داده که جز او را نپرستید و به پدر و مادر خود نیکی کنید.هرگاه یکی از آن دو  یا هر دوی آنها پیر شدند ، کمترین اهانتی به آنها مکن و  بر آنها فریاد مزن و  مهربانانه  و سنجیده و بزرگوارانه با آنان سخن بگو.از سر لطف و مهربانی به آنها فروتنی کن و بگو : پروردگارا ، همانگونه که آنها مرا در کوچکی تربیت کردند تو هم به آنها مهربانی کن))

پدر و مادر عزیزم.از صمیم قلب دوستتان دارم.

نساجان . دهم اردیبهشت 1392

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">