کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ


آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

                                       بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی

                                       سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا

عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست

                                       من که یک امروز مهمان توام فردا چرا

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

                                      دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا

وه که با این عمر های کوته بی اعتبار

                                      این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا

شور فرهادم بپرسش سر به زیر افکنده بود

                                      ای لب شیرین جواب تلخ سربالا چرا

ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت

                                      اینقدر با بخت خواب آلود من لالا چرا

آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند

                                       در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا

در خزان هجر گل ای بلبل طبع حزین

                                       خامشی شرط وفاداری بود غوغا چرا

شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر

                                       راه عشق است این یکی بی مونس و تنها چرا

شهریار

منبع : غمبرک (با صدای استاد بنان بشنوید)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
فرهاد

نظرات (۲)

 سلام 
خیلی شعر سوزناک و زیبایست
ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز.حق با شماست.بسیار شعر سوزناکی است.ااما به قول شما در عین حال زیبا و با طراوت که هیچ وقت مشمول کهنگی در گذر زمان نمی شود.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">