کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حواشی اجرای نمایش تانگوی تخم مرغ داغ

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ


 این گزارش را در پایگاه خبری بولتن نیوز بخوانید.اگر چه خودم این نمایش را دیده و نقدهای بسیاری بر آن دارم اما به دلیل اینکه دانشم در حد یک مخاطب عام است،خلاصه می گویم اینکه برخی از قسمتهای نمایش ،علی رغم بهره گیری از بازیگران توانا و اساتید نمایش ایران، خالی از محتوای فرهنگی و به دور از شئون ایرانی بود.اگر چه این نمایش بدون پیام نبود اما اگر ریزبینانه تر به آن نگاه شود پیام های مخربش به پیامهای هدایت کننده، بیشتر می چربد.با این حال قطعاً نظراتی بر خلاف نظر این حقیر است و قابل احترام...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۶
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">