کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برج مینو

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ


بدون تو غزل عاشقانه می گویم

برای مرهم دردم،بهانه می جویم

صدا ز حنجره اَم گرچه در نمی آید

ولی برای نگاهت ترانه می گویم

به سوز و برف زمستان رسیده اَم اکنون

چه کرده ای؟! که به عشقت دوباره می رویم

((مدام از بغل دردهای بی خبری

نوشته های تو را دانه دانه می بویم))

به یاد خنده ی جان سوز تو،هر از گاهی

به اشک چشم،دلم را دوباره می شویم

تمام حال نگفتم، ولیکن از بر تو

نگاهبان تمامی چو برج مینویم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۵
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">