کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خیال

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ


شده شبیه تو تمام بی کسیم میخوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بزار خیالت بیاد
نگاه خیس من به یاد تو هنوز یه ابر بارونیه
این بغض لعنتی تو خاطرات من یه عمره زندونیه

برای من کسی شبیه تو نبود تو خلوتم با منی
با جای خالی همیشه بودنت دوباره زخم میزنی

بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

بــــه پــــــای مـــــــــــن

بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

 ♫♫♫♫♫♫

شده شبیه تو تمام بی کسیم میخوام که یادت بیاد
به سمت من اگه دلت قدم نزد بزار خیالت بیاد

هوای گریه هام بدون تو پُر از هوای پاییزیه
بدون تو اگه بیوفتم از نفس بهای ناچیزیه
تمام زندگیم شبیه شعله ی اسیره خاکستره
چه فرقی میکنه بزار که از سرم خیال تو بگذره

بدون تو همیشه این سکوت و بی کسی شده تمام لحظه های من
نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

نبودی و خیال تو تمام خاطرات تو نوشته شد به پای من

بــــه پــــــای مـــــــــــن

دانلود ترانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
فرهاد

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم امیدوارم حالتان خوب باشد بابت یک سفر و استراحت چند روزی نتوانستم شعر ها و مطالب زیبایتان را بخوانم .اما امشب که وبلاگتان را دیدم متوجه شدم شعر هایتان هم مانند نوشته هایتان زیباست با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما .دوستدار شما سینا
پاسخ:
سلام سینا جان.امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.ممنونم که منو مورد لطفو محبت خودت قرار دادی.قطعاً دل شما زیباست که نوشته های این حقیر رو زیبنده می بینی.وگرنه خودم میدونم که در این زمینه اشکالات فراوانی دارم.به هر حال توجه شما موجب دلگرمیه رفیق.پاینده باشی و برقرار و همیییییییییشه شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">