کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برایم اینگونه باش!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۸ ب.ظ

 

طوری باش که به سوالام صادقانه پاسخ بدی.نه فقط به سوالام.بلکه نسبت به اعمالم ،عکس العمل صادقانه ای

 داشته باش.

 

 

 

حتی در اطلاع رسانی،داوطلب و پیش قدم باش.با اطمینان به من،خواسته ها و نیازهاتو به زبون بیار و به این

 روند،عادتم بده.

این ماییم که اخلاقیات همو میسازیم گرچه ممکنه به لحاظ تربیت و فرهنگی که از قبل داشتیم،با سختیها و

 ناملایماتی مواجه بشیم. اما این ممکنه و دور ازدسترس نیست.

واقع بین باش و با مهربونی ، حقایق رو بیان کن.بی رحمانه سرزنشم نکن و حتی توی سرزنش کردنم انصاف داشته

 باش.

وقتی باهام حرف میزنی،اصالت و انسانیت خودتو نشون بده.ما انسانیم و برتر از فرشته ها.پس لزومی نداره به هم لگد

 بزنیم.

  

 

 

 

سطحی نگر نباش.طوری نباشه که اصلاً نیازها و خواسته هاتو عنوان نکنی و هیچی نخوای.حتی در حد یک بستنی...!

 

پرانتز باز(اصولاً خانمها ممکنه فکر کنن که آقایون اونا رو نیازمند و بسیار حساس میدونن و به همین دلیل از خواسته

هاشون چشم پوشی میکنن.بعضی از خانمها معتقدن که اجازه ندارن هر چیزی رو همونطور که هست به زبون بیارن و

 در صورت اظهار نظر جسورانه،از طرف شوهرشون طرد شده و یا مورد توبیخ یا متاسفانه تحقیر قرار می گیرن که

 با اظهار بسی تاسف، این موارد زیاده...پرانتز بسته)...

 

 

 

اما و اما...من خواهان یک رابطه ی عاشقانه،صادقانه،عاقلانه و به جا هستم.من خواهان رابطه ای رُک،مستقیم(بدون

دخالت اما با کسب مشورت از بزرگترای عاقل) و شجاعانه اَم؛بدون اینکه خشم و ملامتی در کار باشه.بهترین حالت اینه

 که یاد بگیریم حقایق رو به هم بگیم و نیازهامونو به هم منتقل کنیم...خیلی راحت.مثل:امشب با من باش...یا اینکه:بذار

 در آرامش باشم.میخوام کمی فکر کنم.بذار ساعتی تنها باشم...یا چیزایی از این دست البته با رعایت عدل و انصاف نه

با حربه ی پیچوندن.

میخوام خودکفا، خاطر جمع و مطمئن باشی و در کنارش حتما بهم تکیه کنی.چون تکیه گاهی محکمتر از من بعد از خدا

برات وجود نداره. منو به خاطر فلسفه ی وجودی خودم و نه از روی ضعف یا نیاز مالی یا عاطفی یا جنسی بخواه.من

دوست دارم شریک زندگیم منو بخواد و بهم نیاز داشته باشه و درعین حال،هویت، استقلال و صلابت خودشو حفظ

کنه.دوست دارم همسری فعال و مستقل با علایق مختلف داشته باشم و از سویی اونم به بودنِ در کنارم،افتخار کنه.

 

 

 

من همسری میخوام که به بلوغ فکری و عاطفی رسیده باشه.یعنی اینکه بتونه مسئولیت بیان احساساتشو به عهده بگیره.

 

 

اگه از من بپرسن وفاداری مهمتره یا صداقت، می گم صداقت.نمیخوام یه عمر بهم وفادار باشی در صورتی که باهام

صادق نبودی! این صداقته که وفاداری رو به همراه داره.

 

 

خیلی چیزای دیگه هست که نمیشه گفت.زندگی پُر از رمز و رازه.این رمزها رو آدمایی کشف می کنن که

عمیق نگاه میکنن.حتی به چشمای همسرشون.مثل من...مثل تو...مثل همه ی اونایی که دنبال خوشبختی هستن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">