کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

راه عشق

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 

باید این دل را به راه عاشقی بیدار داشت

لاجَرَم دل را شکست و بعد از آن تیمار داشت

از درون بگذشت باید،دست را از آن بشست

راستگو باید شد و سَر را دگر بر دار داشت

سختی رَه را به پای خویش باید طی نمود

تا که بعد از آن رَه صاف و دل هموار داشت

فهم این با عقل کودن کِی توان هرگز،محال

رَه نجست آنکس که در راهش سَر هشیار داشت

کِی شود عاشق هر آنکس کو تن آسانی گُزید

زحمتی بر جان نداد و هم تنش بیکار داشت

هر که عاشق نیست،کِی مَحرم بُوَد بر سِرّ عشق

گوی رو،اینجا نباید جسم خود آزار داشت

در حریم عشق کوته کُن زبانِ قال را

جز سکوت حرفی نباید بعد از آن اظهار داشت

حال،پایان دِه سخن را،راز خود بر کس مگوی

چون نباید هیچ بر افشای آن اصرار داشت

مرداد 1393

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
فرهاد

نظرات (۱)

زیبا زیبا......
مرسی از اینکه برام فرستادینش
پاسخ:
ارادت دارم خدمت شما دوست خوب و بزرگوار.شما زیبا می بینید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">