کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بهترین سفر دنیا

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ب.ظ

سلام.دو مطلب قبلی راجع به وبلاگ نویسی،موقتاً یا دائماً،آخرین مطالبیست که از من برایتان به یادگار می ماند.به امید خدا فردا عازم سفر کربلای معلی و نجف اشرف هستم.امید که لایق بوده و نایب الزیاره ی همه ی شما بزرگواران باشم.اگر عمری باقی ماند مجدداً برمیگردم.اگر نه که هر چه بود همین بود.بگذار و بگذر....این ترانه هم به یادگار :دانلود ترانه

به امید دیدار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
فرهاد

نظرات (۲)

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۱ مجتبی قره باغی
واقعا باید این سفر رو رفت تا درک کرد دوستانی مثل تو وقتی می گن بهترین سفر یعنی چی


به روزیم با مطلبی درباره ساپورت:

خانم ها ساپورت را به خانه ببرید


پاسخ:
سلام مجتبی جان.از درک بالای شما خوشحالم.نایب الزیاره همگی بودم و همه در یادم بودند.چه کسانی که التماس دعا داشتند و چه کسانی که نداشتند.باز هم ممنونم.مطلبتون رو هم خوندم.خیلی خوب و جالب بود.
نمیدونم برگشتیدیانه ولی زیارتتون قبول
پاسخ:
سلام.از لطف شما واقعاً ممنونم.برای همتون از صمیم قلب دعا کردم که هم حاجاتتون به عافیت برآورده شه و هم این سفر نصیبتون بشه.در تمام لحظات و مکانها به یاد همه بودم و جای شما رو سبز کردم.امیدوارم خدا به زودی توفیق این سفر رو نصیبه همه ی ما بکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">