کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باران

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

.gif باز هم باران - باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، گل پرپر بارون خورده صورتی افتاده روی زمین Rain, petals, rain, flowers, rain, rain Prpr flowers if eaten fallen on the ground red

باران که ببارد،جمعه که در راه باشد،یعنی من و یک جای خالی

به هم می رسیم و گرگ و میش خاطره های مسدود

به هم می رسیم و من از حسرت گنگ "چرا ندارمت؟!" می بارم

من و نداشتنت به واژه می رسیم و ... واژه به باران

به شکوه،به گلایه،به تکرار هذیانهای آلوده به درد،به نوشتن و نوشتن و به سردردهای ممتد

من و شب که به هم می رسیم،باران کنار پنجره گره می خورد به خفگی بغض،

به هم آغوشی خیال و خاطره

دست خودم نیست؛به خدا به شاپرکها به نسیم به باران قسم که اینها دست من نیست

وقتی همه ی اینها هجوم می آورند باید باشی تا سَرِ بی کسی هایم را روی شانه ی تو بگذارم

بگذریم...حال من خوب است...اما تو باور مکن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۲
فرهاد

نظرات (۲)

۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۶ کمی بودن ...
دلم اسمان جمعه است می گیردامانمی بارد!
چه نوشته دل انگیزی و چه تصویر زیبایی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از محبتت دوست عزیزم.این بزرگواری و اظهار لطف شما به من انرژی میده.شما هم همیشه موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">