کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روز دانشجو

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ب.ظ

قابل توجه دانشجویان گرامی و با عرض تبریک به مناسبت روز دانشجو:

استاد کیست؟استاد همان شخصی است که سر جلسه ی امتحان حاضر می شود و در حالی که لبخندی سادیسمیک بر لب دارد با گفتن(( اینا همش توو جزوه بود)) و ((از این ساده تر امکان نداشت))از عجز و خنگی دانشجویان لذت می برد(:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۶
فرهاد

نظرات (۲)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ کمی بودن ...
ممنون.....ای استادهای بدجنس!
خخخخخخخخخخخ
آی گفتی منم یکی شمارو مهمون کنم.

تازه فهمیدم (موفق باشید) آخر برگه امتحان جواب تمام خسته نباشیدهایی هست که وسط کلاس به استاد می‌گفتیم!
پاسخ:
شما هم خیلییییییییی خوب اومدی اینو.این "موفق باشیده "تا اعماق استخون آدم نفوذ میکنه.البته بنده به شخصه هیچ وقت به استادام نگفتم خسته نباشید.اما به قول معروف میگن:تشویق برای یکی...تنبیه برای همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">