کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امروز

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

7bko0i0kgx9gk77vacqa.jpg

 


“امروز به پایان می‌رسد
از فردا برایم چیزی نگو!
من نمیگویم که فردا روز دیگری است
فقط میگویم
تو، روز دیگری
تو، فردایی
همان که باید به خاطرش زنده بمانم.”

جبران خلیل جبران

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۷
فرهاد

نظرات (۲)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۷ کمی بودن ...
تونباشی من ازاعماف غرورم دورم

زیربی رحم ترین زاویه ساطورم.....
پاسخ:
       ):
بله باید به خاطرش زنده ماند...
ممنون
پاسخ:
منم  از شما ممنونم(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">