کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لحظه های کاغذی

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ب.ظ

خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری
شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری

لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن

خاطرات بایگانی،زندگی های اداری

آفتاب زرد و غمگین ، پله های رو به پایین

سقفهای سرد و سنگین ، آسمانهای اجاری


 قیصر امین پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
فرهاد

نظرات (۲)

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۸ کمی بودن ...
دلم شهری می خواهد پرازآدمهای دیوانه
آدمهایی که بی دلیل بخندند
بی دلیل گریه کنند
وحتی گاهی....
بی دلیل عاشق شوند.....
پاسخ:
احسنت.
خسته ام از این زندان که نامش زندگیست...
پاسخ:
درود بر شما.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">