کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

افسوس که سهم دیگرانی...

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

kocholo.org

امروز هنگام نماز صبح،دلم را لای سجاده پیچاندم.دانه های دلم را پهن کردم و دردهای آن را برای خدایم آشکار و برای دیگران پنهان.نمی دانستم که سهم دیگرانی و دردهای بجا مانده از تو،سهم من.باورم نمی شد که به اینجا برسد.با این همه شاکرم که دلی برای دوست داشتن داشتم و چشمی برای گریستن به حرمت تمام الفبای دوست داشتنت.

هوای تو را کرده ام.هوس نیست.بهانه ایست هوایت با این هواهای مسموم.بهانه ای برای زنده ماندن.اما چه کنم که سهم دیگرانی...

وقتی تو نیستی یعنی خوشبختی نیست...به همه ی حرفهایت با منطق فکر کرده ام و فلسفه هایی را رصد کرده ام که نه به منطق آن منطقها معتقدم و نه به فلسفه های آن فلاسفه.با این حال تو کاملاً درست می گفتی.خوشبختی منو تو یعنی اینکه من و تو نباشیم...!ما باشیم.یعنی نباشند دیگرانی.چه بگویم که با همه ی این احوال وقتی یادم می آید که از حق دیگران می گفتی و حق مرا پایمال می کردی...زبانم بند می آید.حق خودت چه؟چه بگویم؟چه داااری بگویی؟

حالا من سهم که هستم؟فکر میکردم سهم تو...من همه ی خودم را که سهم توست برایت کنار گذاشته ام.سهم دیگران از من هم اندک اندک به دست فراموشی سپرده می شود.آنوقت من می مانم و هیچ.تو می مانی و چه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۸
فرهاد

نظرات (۴)

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۹ کمی بودن ...
احساس می کنم نوشه هاتون خیلی شخصیه....
فقط بگم این تیترخیلی دردداره..........

هرکه احسانی به شماکرد
تلافی کنید
اگرنداشتید
دعاکنید
به قدری که بدانید جبران شده
پیامبرصلی الله وعلیه واله
پاسخ:
سلام.ممنون از نظرتون.فرض بر اینکه اگه خیلی شخصی هم باشه ،شامل حال خیلی ها ممکنه بشه.اگر هم جامعیتش زیاد نباشه اما به هر حال شامل بهضیها میشه.باز هم از لطف شما ممنونم.پایدار باشید.از بابت حدیثا هم خیلی خیلی سپاسگزارم:)
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۶ کمی بودن ...
ولی خیلی خوب می نویسید
پاسخ:
ممنونم از لطفت محدثه خاتون.هر چه هست از لطف خداست.من که ذره ای بیش نیستم.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۴ کمی بودن ...
دعابین اذان واقامه ردنمی شود
پیامبرصلی الله علیه واله
پاسخ:
ممنون
سلام
نوشته ی شما خیلی پیچیده بود و پر از رازهای نگفته ...خیلی خواندمش ، شاید من کمی کند ذهنم یا شاید شما کمی در سکوت حرف زدید...
ان شاءالله که به حرمت الفبای نام حق ، به آرامش دل برسی...
یا علی
پاسخ:
ممنون سید جان.شما بسیار باهوشید.به همین سادگی بود که فرمودید.از دعای خیرتون خیلی ممنونم.همیشه حرف زیاده اما سکوت قوی تره.اونم از این نوعش که فرمودید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">