کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خسته ام اما امیدوار

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

این روزا اگه زیاد مطلب نمیذارم دلیلای خاصی دارم.البته شایدم واسه کسی مهم نباشه که مطلبی بذارم یا نذارم.اما واسه بعضی بزرگوارا که همیشه بهم محبت دارن  و چه باشمو چه نباشم به وبلاگم سر میزنن،میدونم همه چی مهمه.ارادتمند همشون هستم.توی هیجده سال کار اداری،تا حالا با 7 معاون وزیر و مدیرعامل سازمان،8 مدیرکل و 3 معاون ارشد سازمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم کار کردم.چیزهای زیادی ازشون یاد گرفتم.اجحافهایی هم در حقم شد.ولی کلاً آویزون کسی نبودم.واسه همینم همه ی اونا رفتنو من هنوز اینجام.البته شماها بهتر میدونین که اینهمه تغییر صرفاً یک مدل ایرانیه و در کمتر جایی از جهان شناخته و تجربه شده و اگر روزی بخام در موردی صاحبنظر بشم یا مدلی ارائه بدم،میشه این مدل تغییرات فله ای رو در بهترین دانشکده های مدیریت جهان تدریس کنم.خود اونوریها هم حسابی کف میکنن.توی این چند روز اخیر هم،همزمان در یک روز،چهار معاون کلیدی سازمان تغییر یافتن.البته امیدوارم که هر چی هست منشاء خیر باشه.ولی تا میای با یکی راه بیفتی،داستان جدیدی شروع میشه که باید خودتو باهاش مچ کنی.زندگی همینه دیگه چه میشه کرد.واسه همیناست که خسته ام.اما امیدوار.نه به آدمای اینجا یا رئیس جدید(که البته از روزی که اومدن به من گفتن که شما همون کار قبلیتو انجام بده).کلن امیدوارم به اهدافی که برای خودم تعیین کردم.به اینکه روزی همه ی آدما سرجای خودشون باشن.حتی من.به اینکه روزی همه چی آروم بشه.به اینکه روزی اونقدر وقت داشته باشم که به درد دیگران برسم.خودم که دردی ندارم اما وقتشو ندارم به دیگران برسم.شاید بگید منظورم از دیگران کیا هستن؟!شما فکر کنید حتی یه پسر فال فروش که سر چهارراه جهان کودک فال میفروشه؛به روزی فکر میکنم که اونقدر وقت داشته باشم که برسم پیششو همه ی فالاشو بخرمو بعدش برسونمش خونش تا بره درسشو بخونه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۲
فرهاد

نظرات (۶)

اتفاقا برای من خیلی سوال بود که چرا خیلی وقته آپ نمیکنید...
درمورد مدیر عوض کردن، تا بوده همین بوده!  
ان شاالله که روزی اونقدر وقت داشته باشید که بتونید به دیگران کمک کنید.
پاسخ:
       آمین.از دعای خیرتون ممنونم.
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۴ کمی بودن ...
برامنم سوال بود!

اینکه ازقوانین دنیاست جای تعجب نداره مسلما!

بنظرم همینکه بی دغدغه زندگی کنی کافیه...

خب شمامیتونیدتوراه برگشت به خونه سریه چهارراه نگه داریدوجیرینگی فالاشوبخریدوقت زیادی نمی بره :)!

ان شاالله خدابه وقتتون برکت بده!
پاسخ:
ممنون از نظرتون.آره.همین که بی دغدغه زندگی کنیم نعمت بزرگیه(البته با این همه دغدغه)اما همیشه به بدتر از خودمو بدتر از بدتر از خودم نیم نگاهی دارم.واسه همین همیشه شاکرم و راضی به رضای او.ضمناً من اغلب دیر میرم خونه.اگرم روزی زود برم حتماً کار مهمی دارم.یا باید برسم بچرو ببرم کلاس یا از کلاس بیارم و یا کارای دیگه(با این ترافیک تهرون).واسه همین اگه شبا که دیر میرم بخام اون فال فروشرو برسونم باید اولاً کلی توضیح بدم به اهل بیت که کجا بودم!!!:)))بعدشم پول فالا زیاد میشه.خدا هم به وقتمون برکت بده هم به جیبمون.
سلام بزرگوار
خدا رو شکر آپ کردید ،
ظاهراً تعویض مربی از فوتبال به اداره ها و سازمان ها سرایت کرده ،
ان شاءالله با مدیر جدید کاری راحت و بدون دردسر داشته باشید و به اهدافتون برسید.
پدرام باشید

پاسخ:
سلام.خیلی ارادت دارم سید جان.همه در حال تغییریم.فعلن که اوضاع خوبه.با اینکه حسابی سرم شلوغه اما سعی میکنم هر روز وبلاگتون رو نیم نگاهی بندازم.ایشالا با دعای خیر شما و همه ی دوستان اوضاع خوب تر از اینی که هست بشه.
این تیتر خیلی خوب بود...خسته ام اما امیدوار...
پاسخ:
سلام دوست عزیز.خیلی از لطفت ممنونم.وبلاگتو دیدم.بسیار لذت بردم.امواجمون با فرکانس شما تنظیم شد.شما رو لینک میکنم.با اجازه
سلام
ببخشید این قدر دیر سر زدم. امیدوارم هرگز خسته نباشید و همواره پیروز و سربلند باشید و این تغییر برای شما بهترین ها را به دنبال داشته باشه.
سبز باشید

پاسخ:
       سلام.خاهش میکنم.اختیار دارید.منم برای شما همیشه ارزوی سربلندی و بهروزی دارم.از دعای خیرتون صمیمانه سپاسگزارم:)
خوب بود
به ما هم سر بزنید
http://www.sabadshop.ir/
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">