کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عبور از خط اضطرار ممنوع

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

نتیجه تصویری برای ترافیک تونل

چه می تازند این مرکبها در خط اضطرار!گویی دوربینها را به پشیزی نمی انگارند.

و من در لاین وسط،همچون لاک پشتی در این ترافیک سنگین،با ترانه ای آرام ره میسپارم؛با قلبی مطمئن بی هراس از دوربینها.

نمی دانم...دور بین هستو اینگونه می روند.؟ اگر نبود چه می شد؟!

غافل از اینکه دوربینهای خدا همه جا حضور دارند...

(شامگاه ششم اسفند.ساعت 21:30.تهران.تونل توحید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۰
فرهاد

نظرات (۳)

به این گمانیم به سوی مرگ می‌شتابند این سفیهان!!! :))
پاسخ:
خیلی خوب و زیبا و بجا گفتی وفا خاتون.ممنون:)
سلام
بی ترید مسافرشان حضرت عزرائیل است .
ترس من از تاختن آنها نیست ، از این میترسم که آسوده خاطری را با بی خیالی رهسپار گور کنند .
ان شاءالله از این افراد بدور باشید
یاعلی
پاسخ:
به به.چه جالب و دوست داشتنی گفتی سید جان.آسوده خاطری این افراد،نگرانی و زحمت خودروهای امدادی رو در پی داره.انشاء الله
سلام.... مشکل اینجا ست که نزدیک بین اند. اینقدر که نه نزدیک را میبینند نه دور !
پاسخ:
سلام از بندست.چقدر تعبیر جالبی کردید.خیلی عالی بود.ممنون از لطفتون و بازدیدتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">