کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

انکسار

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

kocholo.org

 

خاطرم منکسر است،برگها روی زمین،آرزوها لبِ حوض،رفت بر من اینچنین

خاطرم منکسر است،ابرها سر در گُم،دلم ابری شده است،در هوای مَردُم

((آب را گِل نکنید))،دلم از دیده برفت،تا که این را گفتم،دیده از دل بگسست

چاره ی کار نبود،دو سه روزی رفتن،به سفرهای محال،عهد را بشکستن

لب خشکیده ی من،حسرت بوسه نداشت،دل بی قرار من،آب در کوزه نداشت

خاطرم منکسر است،چَشم من می بارد،ابر را کاری نیست،با دل بیمارم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
فرهاد

نظرات (۵)

خدا نکنه خاطرتون منکسر باشه...
خیلی زیبا بود
دوبار خوندمش ، خیلی لذت بردم
موفق باشید
پاسخ:
سلام.شما خیلی به بنده لطف دارین سید جان.من همیشه در عین گفتن این اشعار،نگاه کاملم به لطف خدا و امید به زندگی و کسب معرفت از دوستانی همچون شماست.نگران نباشید:)
مثل خاطر من :(
پاسخ:
:(
سلام
امیدوارم هرگز خاطرتون منکسر نباشه
واقعا زیبا بود. هم شعر و هم تصویر
دلم خواست روی اون کوه باشم تا هم بیننده ابر ها باشم هم یکم برف ببینم :)
سپاس از این پست زیبا
پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون.امیدوارم هیچ دلشکسته ای نباشه.و امیدوارم خیلی زود به آرزوتون برسید(بالای کوه ،میون ابرها و کنار برفها)
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۹ کمی بودن ...
منتظرحضورشماهستیم 
پاسخ:
ممنون محدثه خاتون.عذرخواهی بعلت تاخیر طولانی ام.
خاطرم منکسر است
چشم من می بارد
ابرراکاری نیست با دل بیمارم............


به طور اتفاقی مجموعه شما رو دیدم
خیلی مطالب خوب و قشنگ و زیبایی دارید
این شعرتون هم که ترکونده !!!!!!!

موفق باشید


پاسخ:
سلام دوست عزیز.ممنون از حضورت و ابراز لطفی که داشتی.شما هم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">