کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فصل آخر

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۲ ب.ظ

http://www.kocholo.org/img/images/7bagzagfxjag6cqpdl11.jpg

گرچه خشکیدم من

باز هم بارانم

با تنِ بارانی

ظهر تابستانم

تا بهاری دیگر

منتظر خواهم ماند

فصل آخر را نیز

بی تو خواهم گذراند...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
فرهاد

نظرات (۶)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببرد که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره
زیبا بود
ان شاءالله که همیشه بهاری باشید
پاسخ:
انشاءالله با دعای شما.ممنونم.
هعععععععععععععععی :(

پاسخ:
:(
کاش میشد مثل شخصیتهای کارتونی از صفحه مانیتور پا گذاشت تو عکسها، مثل همین عکسی که گذاشتید... شاید آرامش حاصل می شد...
پاسخ:
بله.حق با شماست.کاش میشد...
بسیار زیبا و آرامش بخش
پاسخ:
امیدوارم همیشه در آرامش باشید خاتون.ممنونم.
این تصویر فوق العاده است
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">