کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سال قحط شکوفه ها

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ


..........

این که تا آه می کشم شعله ور می شود تنم

غیرت زخم خورده ایست پشت رگهای گردنم

لب به دندان گَزیدنم شیوه ی بغض خوردن است

آه ها را خبر کنید،شعله پوش است شیونم

سال قحط شکوفه را پشت در جار می زنند

عمر خود را تلف مکن در هوای شکفتنم

مانده بر شانه های من،داغ تهمینه؛وایِ من

نوشدارو بیاورید،من همان ناتهمتنم

هرچه دیروز دیده ام جز سیاهی نبود و نیست

وعده بیهوده می دهی سوی فردای روشنم

عاشقی باغ روشنیست مملو از شاخه های دُر

گرچه از زخم عاشقی پُر عقیقست دامنم

بس که آهن قُراضه ها قاطیِ شمش ها شدند

پاره ای فکر می کنند،من هم از جنس آهنم

باز بازارِ بی غمی طبق معمول رایج است

ساده دل من! که روز و شب،درد را داااد می زنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
فرهاد

نظرات (۲)

خیلی خیلی زیبا بود
این قسمتش خیلی من رو تحت تأثیر قرار داد:

بس که آهن قُراضه ها قاطیِ شمش ها شدند

پاره ای فکر می کنند،من هم از جنس آهنم


پاسخ:
ممنون از لطفتون.اتفاقن خیلی دوست داشتم که یکی بتونه شاه بیت این غزلو که خودمم روش اتفاق نظر دارم پیدا کنه که شما این کارو کردید.سپاس.
خواهش می‌کنم
شاه‌بیت‌ها همیشه خودشون رو نشون میدن؛ انگار درخشش خاصی بین ابیات دیگه دارن.
ممنون از شما به خاطر شعر زیباتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">