کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زیباترین روز نوروز

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

تصاویر-نوروزی-93_www.shabhayetanhayi.ir (12)
روز اول چه روز خوبی بود

همه جا نو،هوای پاکی بود

جوونه زد درخت باغچمون

شروع سال نو،چه عالی بود

روز عیدی گرفتن من بود

از مامانو بابا،چه حااالی بود

لباسای نواَم رو پوشیدم

شال قرمز با سارافونِ سبز

بلوز قرمزی زیرش بودو

چادرم زینتو دلم خوشبخت

توو خیابون که راه می رفتم

مَردمو با لباس نو دیدم

چه قشنگ بود عصر روزی که

باز صدای پرنده می شنیدم

بابا بزرگ خوب و مهربونم

با عزیزم(مامان بزرگو میگم)

اولین دید و بازدیدم بود

عمرشون تا ابد باشه بی رنج

موز خوردم یه ذره هم کیوی

سیب و سنجد،یه ذره شیرینی

روز اول چه روز خوبی بود

همه جا عیدی و قشنگی بود

تا ابد عید باشه زندگیتون

زنده باشه دِلای رنگیتون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
فرهاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">