کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

درد

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ


.......

کمی تا قسمتی هردم،بیا اندازه کن دردم

گهی دور و گهی نزدیک،با یادت چه ها کردم

تو بیش از من پر از دردی،پر از تقدیرِ نامردی

صدایم کن که من هم بی هوا،من را رها کردم

پس از این حادثه،باری به هرحالی که شد اینسان

نفهمیدم که من با خود چرا اینگونه تا کردم

فراق لحظه ی دیدار،هردم میکُشد ما را

به شوق خاطراتی که چه ها دیدم،چه ها کردم

حلالم کن،مرا بگذار با دردی چنین سنگین

که آنگونه تو را دیدم و اینگونه رها کردم

شبی با جُرمِ این تقصیر می میرم،خدا دانَد

چرا بی نوشدارو قلب خود را مبتلا کردم؟!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
فرهاد

نظرات (۱)

خیلی زیبا بود
ان شاءالله بتونیم دردها را تسکین بدیم
براتون آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ:
ممنون سید جان.دردی نیست که.همش یه شوخیه:)...منم برای شما آرزوی اوقات خوبی رو دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">