کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک دلخوشی ساده

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ


ببین چه دلخوشی ساده ایست که اینچنین مختصر،به قدر همین راه

تو یار من باشی

به من دروغ بگویی اما

همیشه در همه جا،یارِ غارِ من باشی

و یا کمی بلاکشِ این قلبِ بی قرارِ من باشی

ببین چه ساده راضی می شوم؛به من بگو که برو

ولی همیشه پیِ سایه سارِ من باشی

و یا به من بگویی که نرو!...دروغ بگویی اما

همیشه در همین دورویی ساده،دوستدارِ من باشی

ببین چقدر کم توقعم به بود و نبودت؛چرا که اینگونه است عشق

که در خیال خودم ،بی قرارِ من باشی

ببین چه ساده است زندگی در این مسیر؛

تو یارِ دیگری و ...بر مدارِ من باشی!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵
فرهاد

نظرات (۳)

سلام
خیلی زیبا بود
دلم به همین دلخوشی ساده دلخوش است
ای کاش در تمام احوال همسفرم باشی
موید و موفق باشید
پاسخ:
سلام.خیلی ازت ممنون سید حسین.سربلند باشی.
سلام
چه قدر زیبا و دلپذیر بود
پاسخ:
ای بابا.چوبکاری می فرمایید؛اینقدرها هم که شما می فرمایید نیست.به هر حال ممنون از محبتتون.
شاید هم یک دلخوشی کوتاه...

ممنون زیبا بود
پاسخ:
اوهوم.منم از شما ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">