کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ای عشق

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

مجموعه جدید تکست گرافی احساسی و عاشقانه
و یک فنجان شعر:

یه عمر با تو زیستم ای عشق

اگرچه بدرقه ات را گریستم ای عشق

و دوست داشتم باران...ببارد...

که هیچ کس نفهمد

چگونه بی تو به یادت گریستم ای عشق

قبول کن همه جا آسمان همین رنگ است

قبول کن هرجا باشی

دلم برای تو هر آن تنگ است

بگو به من که برای منی برای خودم

نرو

دلم بی تو

مثال ساز خراشیده ی بدآهنگ است

دلم پُر از درد است

پر از صدای نفسهای بی صدای یک مرد است

......................................

بگیر دستم را

بگیر محکم و از من عبور کن ای عشق

مرا ز عشق خودت پُر غرور کن ای عشق

صدای نبض تو را بی صدا...می شنوم

مرا به بوسه ی گرمت تنور کن ای عشق

خیال می بافم؟

کمی تو حق داری...

ولی همین ها را تو خوب می دانی

و خوب می فهمی

اگرچه با تو ولی از تو دورم ، ای عشق

به انتظار نگاهی عمیق می مانم

منی که سالهاست در پی نورم

ای عشق...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۳
فرهاد

نظرات (۳)

سلام و عرض ادب
عاشقانه ی دل نشینی بود .
از این فنجان ها بسیار خوردم ، آخرش مزه ی تلخی داد .
همیشه شاد کام و موید باشید
یا علی
پاسخ:
سلام دوست خوبم.ای بابا.قبلنم گفته بودم که اینا همش یه شوخیه.خودش با شیرینی وجودت شیرینش کن.ارادت داریم سید جان.
ای عشق....
پاسخ:
:(
سلام برادر فرهاد
ما هم به شوخی گفتیم :))
وگرنه کی حال و حوصله ی عشق و عاشقی داره :))
در خدمتیم
خدا قوت
پاسخ:

عاششقتم سید جان.ما به شما حالو حوصلشو میدیم.الان یه عاشق داریو تو هم معشوقشی.میبینی؟! به همین راحتی:))))))))))))))))))))

خعلی اوچیکتیم اخوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">