کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شکستن

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

دلم شکست، تو   هَم، شیشه،شاخه ها...شکستند

صدا شکست،غریبانه بغض ها شکستند

چه قصه های نانوشته،نوشتیم و عاقبت

نخوانده کل قلمها،چه بی صدا شکستند

به فصل دوم قصه،رسیده و نرسیده

خیالهای خوش ما،در انزوا شکستند

روایتی که شنیدی مثال شیشه و سنگ است

چه ساده وعده ها،قول و عهدها...شکستند
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۲
فرهاد

نظرات (۲)

خدا کند دل کسی نشکند .
در پناه حق
یا علی داداش
پاسخ:
       بنده ی خدا نکند دل کسی بشکند.ممنون.دست علی به همراهتون.
در نگاه آخر چه سخن ها زده شد
در هجوم سکوت من و تو
دل از آمال تهی رفت در آن سنگینی
که شکستی دیگر....
فارغ از کرده و ناکرده ی خویش
من به تکرار به خود
گله از فاصله ی پرده و باد
آری آن پرده ی عقل
آری آن باد روان
که از احساس شروع می شوداش کاشانه
به بلندای سکوت باز فریاد زدم
که شکستی دیگر!
پاسخ:

و نهایت:

اگر با من نبودش بود میلی

چرا ظرف مرا بشکست لیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">