کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دنیا ندیده مثل من و تو برادری

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

مثل آشوبی که یک توفان به دریا می دهد

درد، گاهی شکل زیبایی به دنیا می دهد


یک نفر مثل  تو عـهـدش را به آخر می برد

یک نفر در ابتدای ماجرا  وا  می دهد


از همان اول تو " تنها مرد میدان " بوده ای!

عشق کاری دست آدم های " تنها " می دهد



آن خدایی که زمانی تشنگی را آفرید

غیرت و مردانگی را هم به سقا می دهد!

 

رویا باقری


 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱
فرهاد

نظرات (۴)

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۷ "" نیک بخت"
با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
متشکرم
اعلام امادگی در نظرات
ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
سلام
عیدتون مبارک

التماس دعا
پاسخ:
سلام خاتون.عید شما هم مبارک.امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه.ممنون از محبتتون.من هم محتاج دعای خیر شما هستم.
عالی بود ، n تا لایک ...
در پناه خدا باشید
پاسخ:
مخلصییییییییییییییییم
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۰ کمی بودن ...
به به 

خیلی زیبا بود
پاسخ:
       سلام.ممنونم محدثه خاتون.از دیدار مجدد شما خوشحالم.امیدوارم همیشه برقرار و پرانرژی باشید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">