کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بی همسفر

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ


گر قلب تو لرزید ، دلم از کمر افتاد

تیری که زدی بر دل خونین جگر افتاد

وصلی که در آن ناحیه از منطق ما بود

با قهر نگاه تو ز بال و پرم افتاد

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا

نوبت که به ما شد به سره ناسره افتاد

پشت سر تو حرف بدی نیست ! من هستم

صدبار به من قرعه ی بی همسفر افتاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
فرهاد

نظرات (۲)

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا

نوبت که به ما شد به سره ناسره افتاد....


گاهی وقتا آدم نمیتونه حرفی بزنه فقط همین :

واقعا عالی بود

هم نوشته هم عکس

اما عکسه... چند ثانیه مات شدم......


+از دعای خیرتون واقعا سپاس گذارم...

انشالا همه دعاهای خیری که میکنید اول از همه در حق خودتون اجابت بشه...

اگه خدا بخواد چند روزه دیگه حرم حضرت ثامن دعا گو و نائب الزیاره شما هستم...:)

پاسخ:
از این همه محبت و تعریفتون سپاس.خوش به حالتون که عازم زیارت امام خوبیها هستید.سلام گرم من رو به ایشون برسونید و از دعای خیرتون این بنده ی حقیر رو محروم نفرمایید.
سلام برادر
قلبم درد گرفت ،
خدا این بلا رو سر کسی نیاره ،
گرچه خدا بی تقصیره ولی خودش به داد بی همسفر برسه
شاد باشی
پاسخ:
فدای قلبت براااادر.خیلی کوچیکتیم.تو هم همیشه شاد باشی.ممنونم ازت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">