کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بزن بارون

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ


بزن بارون که این دل بی قراره

دل دیوونه اُم دلتنگ یاره

بزن بارون که چشمام خیسِ خیسه

بزن تا آبروم هیچ وقت نریزه

ببار و ابر دلتنگو ببارون

چشام رو کُن مث اون رود کارون

بزن بارون بزن،دل غرق خونه

یکی داره " بزن بارون " می خونه

ببار؛ یارُم از این طوفان نترسه

یه وقت چشماش پی هیچ کس نلرزه

بزن بارون ، از این بهتر نمی شه

اگر چه حال من اینه همیشه

 

بزن بارون با صدای حمید عسگری

 

ببار ای بارون با صدای استاد شجریان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
فرهاد

نظرات (۲)

سلام برادر
شعر زیبا بود ، ترانه ها رو دانلود کردم ، الان میرم گوش میدم :)
یاعلی
پاسخ:
خعلی مخلصیم.ممنون
و باز هم باران
و من، و تنهایی
و پنجره، و شمعدانی ها
و راستی
چه حسّ عاشقانه ی خیسی است
در صدای نم نم باران
و آسمان ابری است
و ابرها گریان
و شیشه ها عریان
و باران شدید می شود و
باز هم باران
و من، و تنهایی
و پنجره، و شمعدانی ها
و ترس گفتن خداحافظ
و خسته ای تنها
میان آدم ها
هنوز می خندد
و هیچ کس نمی داند
که چشمانش
حریص دیدن رنگین کمان باران است
و در نگاهش
نشسته حسرت شکوه آبی ها
و غربتی به وسعت تمام رؤیاها
و باز هم باران
و من، و تنهایی
و پنجره، و شمعدانی ها
و بستن و پایان
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">