کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

... و باز هم بهترین سفر دنیا

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

بأبی أنت و اُمـی و همه اجـدادم

..... تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتـادم ..؟

 

 


 

یکی گفت:نمی ری کربلا؟!

یکی گفت:ثبت نام پیاده روی اربعین که شروع شد گفتم الانه که بری دنبالش.

...

نه قصد دارم شاعرانه و لفظ قلم بگم و نه مقدمه بچینم.ساده بگم.نمیدونم چی شد که یه دفه گفتن بیا برو !

شاید...ولش کن.گیجم.دلم شکسته.غصه دارم.اشکم دم مشکمه.من کیم؟عددی نبودم که...

میگم آخه الان وضع مالیم مناسب نیست.نه پول بلیط دارم و نه پول سفر.میگه تو بیا بقیش با ما...عجبا.عجبا.عجبا !!!!!

نمیدونم.واقعاً نمیدونم.شاید هم دعای کسی بوده برام...

سه شنبه عازم نجفم.از اونجا کاظمین.بعدشم کربلا و دوباره نجف.علاوه برخودم برای همتون حتماً دعا میکنم.برای همه و همه.از طرفتون زیارت میکنمو نماز میخونم.اینو قول میدم.البته به شرط حیات.به یاد همه ی دوستان خواهم بود.اگه برگشتم که باز می بینمتون.اگرم برنگشتم نمیگم حلالم کنید.فقط میگم: "خدایا یاری ام کن هر آنچه شکستم دل نباشد". 

اینجا هیچ وقت تعطیل نیست.به امید دیدار.

ترانه "عطر بهشت" با صدای پویا بیاتی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
فرهاد

نظرات (۵)

خوش به حالتون
:(
برید ....
برید و به نظرم چیزی جز آرامش اونجا نخواید !!
چون "هیچ" جایی مثل زیر پای امام حسین ؛
آرامش نمی دن .... !
.
یا حق
پاسخ:
ممنون...و خوش به حال شما از برای این همه حس خوب.
با چشمانی پر از اشک...
خوش به حالتون
فقط همین..
پاسخ:

:(

چشمی که برای حسین(علیه السلام)گریه کنه هرگز کم سو نخواهد شد.

حاضر...
سلام برادر
دیر رسیدم رفتی ؛ شرمندم بخدا ،
رفتنت ان شاءالله بخیر و برگشتند هم ان شاءالله بخیر .
برامون دعا کن
پیشاپیش زیارتت قبول
یاعلی
پاسخ:

دشمنت شرمنده برادر.علیکم السلام.مگه میشد شما برادر خوب و مومنم رو فراموش کنم؟!مگه داریم؟!

در جای جای زیارتهام در حرم یادت کردم و به نیابت از شما نماز خوندم.ایشالا قسمتتون بشه.یا علی

سلام
خوش بحالتون
خوش بحالتون

امیدوارم بیاد ماجامونده هاهم باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنونم.برای همه ی مومنین دعا کردم.ممنون از حضورتون.ایشالا قسمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">