کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یاد تو

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

 

 

امروز شاید مانند تمام روزها بود.اما با این تفاوت که من آنقدر بی تاب بودم که پرستوی جانم هر دم خود را در نبودت به قفس میزد و تو نبودی و تنها یاد تو بود.

امروز شاید مانند تمام روزها بود.اما با این تفاوت که تو نبودی و فقط یاد تو گوشه چشمانم را درید و سرازیر شد.تو نبودی و من می دانستم که اگر هم بودی تنها یادت بود و نه خودت.

منتظر آمدنت ماندم.نیامدی...دستانم خالیست؛دلم پُر

چقدر دوست داشتم که سکوت را می شکستی و برایم می گفتی از آنچه بر تو گذشت و من از آنچه بر من.دیگر طاقت نیاوردم.مجبور شدم سکوت را بشکنم و از تو سوال کنم.اما تو نبودی و فقط یادت پاسخم را داد.

لرزیدم و تلخ خندیدم...

امروز شاید مانند تمام روزها بود.با این تفاوت که...

چاره ای نداشتم جز اینکه به یاد تو نامه ای بنویسم.هر چند خلاصه.

جوابش را هم ندهی به یاد تو خواهم بود.

به یاد تو

 

ترانه ی "یاد تو می افتم" با صدای فریدون اسرایی

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
فرهاد

نظرات (۱)

راستی یادم رفت بگم رسیدن بخیر ، زیارت قبول :)

"یاد تو "
زیبا بود ،
موفق باشی برادر
پاسخ:
ممنون دوست عزیز.ایشالا قسمت شما بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">