کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به رسم یادگار

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ


 

نشد که لحظه ای ، بغل کنم تو رو

نشد نشد نشد ، بیا بیا نرو

اراده داشتم نمی گذاشتم

که بی هوا بری تو رو که داشتم

و عادتت بدم به عشق بند شی

به چشم خیس من علاقه مند شی

نشد که از دلم جدا کنم تو رو

نشد نشد گلم ، بیا بیا نرو

نشد که یکدفه صدا کنم تو رو

تمام عمر من ، بیا بیا نرو

 

***********************************

قدیما هر کسی که شعر می سرود

ترسِ نبودنا توو شعر اون نبود

هوای شعر من حالا چه ابریه

موندنو عاشقی دیگه چه کاریه؟!

تا اینکه یک روزی بازم ببینمت

توی خیال خود ، ادامه می دمت

نشد که از خودم جدا کنم تو رو

نشد نشد گلم ، بیا بیا نرو

نشد که بی هوا بغل کنم تو رو

تمام عشق من ، بیا بیا نرو

 

***********************************

تو داری از خودت فرار می کنی

داری با عشقمون چیکار می کنی؟!

نرو نرو بیا به رسم یادگار

یه بار دستتو توو دست من بذار

نرو  نرو بیا به رسم یادگار

یه بار دستتو توو دست من بذار

 

ترانه به "رسم یادگار" با صدای محسن چاوشی

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
فرهاد

نظرات (۱)

سلام فرهاد عزیز
نمیدانم چرا اکثر ترانه ها غمگین هستند .
ترنم زیبایی بود ، ولی حیف که حرف از رفتن میزد ، این را من نمیگویم ، تصویری که گذاشتی گفت :)
شاد شاد باشی برادر
پاسخ:

سلام سیدجان.ممنون از لطفت.البته بنده شعر را تغییر داده و حرف از نرفتن زدم:)

شما هم شاد باشی اخوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">