کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیر سیاسی!

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
فرهاد

نظرات (۵)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۷ زهرا دلآرام
ازکجا میدونین برای مسلمونام ناراحت نشدن؟

پاسخ:
سلام.من با لیبرالا بودم.شما لیبرال هستین؟      
اونا دلشون فقط به حال خودشون میسوزه
پاسخ:
هوم
درسته که شما با لیبرالها بودید و بنده لیبرال نیستم ولی وقتی رسانه ای میکنید باید منتظر هر نظری باشید. مسلمونا تفنگ و بذارن کنار با دنیا همرنگ شن. انتحاری و بمب رو بذارن کنار تا همه یه نفسی بکشن. از دین بعنوان ابزار حکومت بر مردم استفاده نکنند، سوریه و مصر و عراق رو چاق نکنن با سلاح. حاج فلانشون یهو الم نشه به سرداریه اسلام عزیز تا لیبرالهای وطنی هم فرصت خفه کردن خودشونو پیدا نکنن. والااا با این نوناشون 
پاسخ:

سلام.شما اول مسلمانها را بشناسید بعد تکلیف رو به اتفاق مشخص خواهیم کرد.طلحه و زبیر هم مسلمان بودند.ابن مجلم مرادی نیز مسلمان بود.میثم و عمار و ابوذر هم مسلمان بودند.عمر و ابوبکر و ...هم همینطور....و همه ی اینها بندگان خدا بودند....تفنگ دست کیاست؟مسلمونای میانمار یا مسلمونای داعش؟یا شرکتهای تولید کننده ی سلاح و ابزار جاسوسی در آمریکا و اروپا؟!همین دیروز برادر آمریکا 40 دوربین مدار بسته با فناوری جدید به باشگاه رئال مادرید برای امنیت مسابقه ال کلاسیکو فروخت...باید وحشتی ایجاد شه تا اینها به فروش بره دیگه.وگرنه روی دست برادران و بنده های خدا باد خاهد کرد.اگه همون حاج آقایی که فرمودید نبود و امثالهم الان برادر صدام وسط تهران داشت ناموس ما رو چوب حراج می زد.فکر کنم شما سنتون نرسه که یه روزی توی سوسنگرد همین برادرای بعثی مسلمون که همه ی اونا هم بنده ی خدا هستن به حدود 40 دختر آموزشیار پرستاری تجاوز کردند و همه ی اونا رو در یک گور دسته جمعی سوزوندند.یا اینکه حتمن در بستگان یک شهید بزرگواری دارید.برید از مادرش سوال کنید که مسلمون کیه!!!.اونها(برادران به اصطلاح مسلمان و برادر آمریکا و برادران صهیونیست)همین شک رو میخاستن در وجود شما ایجاد کنن که متاسفانه تونستند.البته باز هم میتونیم با هم مباحثه کنیم تا روشنتون کنم.یا اینکه من از این روشنتر شمو نورانی تر...

یک چیز مهم هم هست.یادتون باشه اکثریت هم  اگر در اکثریت باشند اگر چیزی خلاف نظر خدا باشه مردوده.حتی اگر یک نفر با خدا بمونه. گویند خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.بله.اما کدام جماعت؟؟! کدام رسوایی؟؟!     

۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۶ زهرا دلآرام
 شما که طرفدار مسلمونایین چراازواژه های انگلیسی استفاده میکنین؟وبه ایرانیا م که برچسب غیره پرستی نسبت میدین؟ همه بنده ی خدان واذیت شدن بنده های خدا ناراحتی خداست
پست  شما انچنان هم بی ربط نیست ولی  نمیشه قضاوت کلی کرد درمورد همه که ازقضیه مسلمونا ناراحت نشدن اما این جوابی که به من دادین به نظرم جواب درستی نیست چون مهم نیست  که من ازادی خواهم یانه
پاسخ:
سلام.اگه سوال کردم میخاستم طرف صحبتمو بشناسم. و این حداقل برای من مهمه.همین....حرف صرفن درباره مسلمان نیست.بلکه در مورد هر کسیست که ظلمی بر او روا شده.از هر دین و مسلکی.واژه ی لیبرالیسم و هرگونه اسمی مثل سادسیم!،ماژوخیسم!،امپریالیسم،کمونیسم و...واژه هاییست که به پشیزی نمی ارزند و فقط بخش اعظمی از دروس دانشگاهی ما رو اشغال کردند....میخام بدونم همون دوستان و بنده خداهایی که شما فرمودین چطور میرن جلوی سفارت فرانسه شمع روشن میکنن اما جلوی سفارتخونه های دیگه نه.یا اینکه در مراسم بزرگداشت مرحوم مرتضی پاشایی تا نیمه شب تشریف دارند ولی درجایی که باید باشند نیستند.آیا شما مثلن میدونید دوستانی که در مراسم تشییع مرتضی پاشایی  عزیز بودند چه می کردند؟اشرمم میاد بگم.آیا شما یا بزرگتر از شما(از لحاظ سنی)یادشون نیست که همین برادر فرانسه در شهریور سال 93 داعش رو حمایت علنی کرد؟یا در طول هشت سال جنگ ایران و عراق هر سلاح شیمیایی و غیر شیمیایی رو به عراق فروخت؟!(البته به همراه آلمان و آمریکا و...)البته الان موقع تلافی نیست اما غافل موندن هم جایز نیست.سردشت رو فراموش کردید؟!چند روز پیش از یکی از دوستام شنیدم که باجناقش بعد از این همه سال از حادثه سردشت تازه فهمیده شیمیاییه و گفتن ممکنه خانوادش هم مبتلا شده باشند.آزادی خواهی به معنایی که من مد نظرم هست با اون چیزی که لیبرالهای وطنی دنبالشن از زمین تا ثریا تفاوت داره.البته خوشحالم که کسی اینقدر حساس میشه و نظر میده تا به یک مباحثه برسیم که قطعاً این از بی خیالی ارزشمندتره.ممنونم.
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۱ زهرا دلآرام
چون وقتی دولت داره سوریه رو نشون میده مردم کمتر واکنش نشون میدن چون میبینن برای سوریه یه کاری انجام شده  وهوای  مردم سوریه رو داشتن ،اما  برای  مردم فرانسه مثل سوریه یا عراق نبوده وفقط واکنششون ظاهری بوده  نه قلبی ،درضمن اینم میدونم علی رقم اینکه عربستان وقطر از داعش حمایت مالی میکنن ولی هیچ کدوم از این کشورا توانایی ایجاد چنین گروهی مثل داعش وامثال داعش رو ندارن ومطمئنا این کارکشورای پیشرفته مثل خود فرانسه وهم پیماناشه. که دیگه الان هدایت داعش به سمتی که میخواستن از دستشون خارج شده .
ومردم سوریه نیاز به روشن کردن شمع ندارن اونا یه چیز عملی میخوان که ازبدبختی جنگ رهایی پیدا کنن وروشن کردن شمع دردی رو ازشون دوا نمیکنه  وهیچ تسلی خاطری براشون نیست چون بدختیاشون ادامه داره ولی روشن کردن شمع برای مردم فرانسه که عزیزاشونو ازدست دادن باعث تسلی خاطرشونه،چون این بدبختی و فاجعه خیلی کمتر ازفاجعه ی مردم سوریه است.
پاسخ:

سلام و ممنون از اظهار نظرهای بزرگوارانتون.اتفاقن مردم سوریه بیشتر نیاز دارن.چون رسانه دستشون نیست و باید بیشتر به این امر پرداخته شه.شما رو به یک حافظه ی تاریخی ارجاع میدم.زمانی که دولت فرانسه الجزایر رو که یک دولت مسلمان بود اشغال کرده بود سردمداران ارتش فرانسه زنها و دختران قبایل رو برهنه کرده و در انظار میچرخوندن تا بیش از پیش مسلمونا رو تحقیر کنن.این یکی از جنایات اونها بود و البته جنایت در حال حاضر به شکل نئوجنایت ظهور میکنه.دولت سوریه رو ما نشون میدیم.نه رسانه های غرب.شما برید اروپا پای تلویزیون بشینید.مهمترین برنامه ای که خواهید دید چیه؟و مهمترین اخبار چی؟مهمترین اخبار رو من خدمتتون میگم.حمله ی شدید فلسطینی ها به مردم مظلوم اسرائیل!!!

بهتون قول میدم چند وقت دیگه گندش در میاد که اینا همه یه بازی برای اسلام هراسی و کشتن بیش از پیش مسلمونا و آتش زدن مساجد و ...بوده.البته الانشم عیانه چه حاجت به بیان؟!

در مورد 11 سپتامبر هیچ میدونید برادر مرداک یهودی(صاحب رسانه های بزرگ از جمله فارسی وان و زمزمه)چندی قبل از انفجار ساختمونا اونا رو اجاره کرد و بعد بیمه کرد و بعد به قیمتی گزاف به دولت آمریکا برگردوند؟!

میرسیم به 11 سپتامبر فرانسه.اندکی صبر سحر نزدیک است!

در مورد عربستان فرمودید...گروه سفیانی (مورد حمایت برادر عربستان)برگرفته از نام ابوسفیان بوده که اصلیتش یهودیه.اینها بازماندگان همان یهودیانی هستند که در جنگ با علی(علیه السلام)شکست خورده و داغدارند هنوز....بعدی:فلسفه پرچم داعش:در زمان ظهور امام عصر(عجل الله)مردمی از خراسان با پرچمهای سیاه قیام خواهند کرد....به پرچم داعش توجه کنید...همون پرچم سیاه(برای گمراه کردن مردم)

نگران نباشیم.مکروا و مکروا الله.والله خیر الماکرین...روزی همین مسیر کربلا تا شام به امن ترین مسیر دنیا بدل خواهد شد.باور ندارید به پیاده روی اربعین رجوع کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">