کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خاطرات سربازی(بخش اول)

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ


آغاز دوره آموزشی:26 اردیبهشت 1374

خاطرات 29 اردیبهشت 1374:

امروز بعد از 48 ساعت مرخصی به پادگان آموزشی اومدیم.اکیپ ما یعنی خودم،مهدی شمسایی،کاظم عقدایی،رامتین و رامین طاهری،رسول باقری،داریوش رویین دل،حمید اسدی هستش.4 تا تخت کنار همیم.فعلاً از ساعت 15:00 تا الان(17:37)علاف هستیم.چون جمعست و اولین روز آموزشیمون.هر کسی داره کار خودشو میکنه.رفتیم نماز و شام خوردیم.بعدش ما رو به خط کردند و بردند سمت آسایشگاه.باقی تختهایی که آنکارد نکرده بودیم رو آنکارد کردیم و بعد برای خالی نبودن عریضه یه خرده بشین پاشو دادن و گفتن برید بخابید.یعنی طرفای ساعت 22:00.اما ما نخوابیدیم.یعنی خوابمون نمیبرد.یه سری جک میگفتنو یه سری میخندیدن...بعد آقای نصیروند که فرمانده ی گروهان بود و آدم باحالی هم بود با عصبانیت اومد توو سوله و اسلحشو مسلح کردو یه مشقی زدو همرو ریخت بیرون.بعدش گفت تا صُب بیدارتون نگه میدارم.اما این کارو نکرد.چند نفرو سر پست گذاشتو بقیه هم رفتن بخوابن.صدای سگهای بیابون و قدمهای بچه هایی که پست میدادن نمیذاشت بخوابیم.خلاصه خوابیدیم...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
فرهاد

نظرات (۲)

سلام
خوبین؟
خاطرات سربازی آقایون رو دوس دارم ... مخصوصا اینکه طنز هم باشه...!
برام جالبه که آقایون همه به سربازی کلی  بد و بیراه میگن ... اما بهترین روزای زندگی و خاطراتشون در مورد سربازی هست ...!!!
تناقض جالبیه ...!
پاسخ:
سلام.ممنونم.امیدوارم شما هم خوب باشین.آقایون بد و بیراه میگن.من که آقا نیستم.آقا در لغت به معنای غول هست و واژه ایست که از مغول به فرهنگ ما وارد شده.بنده رو می تونید جناب یا کیا خطاب کنید البته اگه منو در زمره ی غولها نپندارید:)متشکرم از حضورتون.موفق باشید.
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ تحفه نویس
دم نصیروند گرم ، اون لحظه که شلیک کرد رو میتونم تصور کنم :)
پاسخ:
آخ گفتی.ولی خداییش آقاتر از این نصیروند ندیدم.البته بعنوان یه فرمانده گروهان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">