کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیر ممکن!

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

 

 

  میخواهم جشنی بگیرم
  به وسعت وشکوه تنهاییمان
  شلوغش نمیکنم
  من و تو حضورمان کافیست
  نمیخواهم چشمی بر با هم بودنمان خیره شود
  میخواهم کمی برای هم دلبری کنیم
  دعوتم را قبول کن رأس ساعت دوست داشتن :: کنار ساحل دریا

 

 

  هفدهم آذرماه 1394..ساحل بندر انزلی

 

  پخش آنلاین و دانلود ترانه ی " غیرممکن " با صدای مرحوم مرتضی پاشایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
فرهاد

نظرات (۵)

فوق العاده بود...

بی نظیر...

کلی حرف دارم اما.....!!!

پاسخ:

:)

ممنونم.میدونم که بعضی حرفها رو نمیشه گفت.ما خود حدیث مفصل می خوانیم از این مجمل.

خوشحالم که کسی پیدا شد حرفایِ دلم رو بخونه...

:)

:(

پاسخ:
:)(
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۹ تحفه نویس
داداش شاید باورت نشه ، دل من هم مثل همین دریا پریشونه
فکر کنم هیچ چیز غیر ممکن نیست
دست نوشته زیبا یود
شاد باشی
پاسخ:
آرامشت را آرزوست...
شهرمون قشنگه...؟؟!!
پاسخ:
خیلی زیباست.و مهمتر از اون بچه های بامرامشن که واسه رفاقت کم نمیذارن.
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۲ تبسم عشق

سلام مجدد

هممممه ی مطالبتون رو خوندم و دیدم

همممه زیبا بودن، و همه بوی عشق میدن...

و باز...

رسیدم به این عکس...

من رو بدجور یادِ خاطره ای میندازه...

فکر کنم همش به این نقطه از وبتون که برسم توقف میکنم...

عجب داستانی شده ها...:)

درپناهِ خدا باشین ان شاالله

پاسخ:
سلام و ممنونم.امیدوارم یاد خاطره ی خوبی افتاده باشین.مرسی که بهم سر زدین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">