کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تمام دلم

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ


همیشه مایه ی صد حیرتی برای دلم

خدا میدونه چی کردی با انزوای دلم

قرار اون شبمون گرچه اول دی بود

ولی زدیو شکستی تو این یخای دلم

میگم دلم نکنه فگر کنی یه تیکه جیگر

نشسته توی تن من ٰ توو ابتدای دلم

تنم همه دل میشه و دلم همه چشم

زمان از تو نوشتن با ناله های دلم

نخواب عزیز غریبم ببین دلم تنگه

بیا قریب دلم شو بشو خدای دلم

نماز امشبمو باز بی صدا خوندم

تو که خدای منی میشنوی صدای دلم

 

ترانه ی "باور نکن" با صدای محمد اصفهانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
فرهاد

نظرات (۱)

چقدر زیبا و لطیف...
قلمتون پایدار جناب فرهاد.
پاسخ:
سلامتباشید خانم.ممنوناز تعریفتون.شما هم برقرار باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">