کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باور کن

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ


امشب از حال خودم بی خبرم باور کن

خواب در چشم ترم می شکند باور کن

قصه ی عهد تو با من نه همین روز و شب است

از ازل عقد تو بستم بخدا باور کن

تو کجای دل خود جان مرا جا دادی؟!

که به زنجیر کشیده پیکرم باور کن

من به فکر تو و سرگرم خیالت هستم

به گمانم شده دیوانه سرم باور کن

نقطه ی خال تو از جنت رویت چیدم

تا رقیبم ننهد بوسه بر آن باور کن

شب مهتاب به یاد رخ همچون قمرت

در رصدخانه ی دل محو شدم باور کن

عکس تو در رخ مهتاب نگاهم می کرد

آفتابی تو  به مهتاب بزن باور کن

از پی قامت تو تا به قیامت طی شد

برزخی نیست دگر حرف مرا باور کن

روز محشر که ز هر گوشه کسی برخیزد

همچو من کشته نیابی به یقین باور کن

چه سفر بود که کردم به کجا آمده ام؟!

بی تو صبرم نه همین بود بیا باور کن

پندم از عشق مده گر شده ام دیوانه

کرد دیوانه مرا آنکه تو را باور کن

برو ای عقل مگو عشق چنان است و چنین

تو خودت زاده ی عشقی عشق را باور کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
فرهاد

نظرات (۱)

برو ای عقل مگو عشق چنین است و چنان
تو خودت زاده ی عشقی عشق را باور کن... 

مث همیشه عالی و بینظیر... 
پاسخ:
سلامت باشید ان شاء الله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">