کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نماز عشق

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

 

تو نباید برای من باشی؟

پرسش و خواستنم شرعی نیست؟!

تو نباید خدای من باشی؟

عین کفر است یا که دینی نیست؟

مگر از زاهدان چه کم دارم؟

مُهر و سجاده ام که آماده ست

یک خدا خواستم مهیا شد

بنده بودن برای او ساده ست

نه نمازی که با ریا باشد

نه وضویی که مبتلا گردد

به گمانم که عالم و آدم

با چنین مذهبی دوا گردد

گل سرخی میان سجاده ست

بوی تو می دهد به جان و تنم

سجده هایم مدام ؛ طولانیست

تربتت در میان پیرهنم

ذکر تو گویم و سلامت را

در قنوتم مدااااام نامت را

قل هوالله ؛ سوره ی توحید

حمد و ذکر تو را ثنایت را

هیفده بار؟! نه ...هزاران بار

رکعت عشق تو بجای آرم

مگر از بندگی چه می خواهم؟!

تا به عشقت نماز بگذارم

من مسلمانی ام همین شعر است

روز محشر مرا محاکمه کن

قبل از آن نامه های اعمالم

با ترازوی خود محاسبه کن

تو نباید برای من باشی؟

زینت شعرهای من باشی؟

« از خدا خواستم موافق بود

می توانی خدای من باشی »

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
فرهاد

نظرات (۲)

مگر از بندگی چه میخواهم که به عشقت نماز بگذارم؟؟
زیبا زیبا
پر از احساس و لطیف...
قلمتون پایدار
پاسخ:
سایتون مستدام.خیلی لطف دارید به این حقیر.امیدوارم همیشه شادباشید.
عکس پستتون خیلی قشنگه جناب فرهاد
چه حس قشگیه...
چه نابه
داریم بهتر و زیباتر از این حس؟؟
پاسخ:
نه واقعن.از این ناب تر چیزی وجود نداره.ممنونم از این همه لطفتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">