کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باور مکن

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ


 او را نگاه مکن

 نه او را و نه هیچ کس دیگری را

 دیگر طاقت ندارم

 من اینجایم...در تیررس نگاهت

 باور مکن بودنم را

 اما بگذار همچنان تار و محو

 چیزی در حد گمان و خیال

 یادی باشد از من در چشمانت...دلت

 من که نمی توانم دلت را مدام چنگ بزنم که اینگونه ام...اینگونه باش...

 بگذار سایه ی سنگینی باشم از تصورت در عشق

 که اگر بگذاری...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
فرهاد

نظرات (۱)

, "لعنتی چشمان زیبایت فقط مال من است"

کور باد آنکس که چشمش سوی اموال من است"
پاسخ:
کور باد...چقدر زیبا و چه حس مالکیت خوبی.ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">