کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پنج شنبه ها

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 

 

باز هم همان روزی که هیچوقت منتظرش نبوده ام

باز هم همان روزی که هیچوقت دوستش نداشته ام

باز هم پنج شنبه...متنفرم از این پنج شنبه ها!

کاش میشد تقویم من هیچ پنج شنبه ای نداشته باشد...

هیچ چیز دنیا برایم مثل پنج شنبه هایش دلگیر نیست

حتی غروب های جمعه...

پنجشنبه یعنی یک بی قراری دیگر

پنج شنبه یعنی تمام دردهای دنیا در سینه من اند

پنج شنبه یعنی اینکه زمستان است

پنج شنبه یعنی شعر هم آرامم نمی کند

پنج شنبه یعنی باز هم گریه

پنج شنبه یعنی....

حالا نمی شد این آسمان با من لجش بگیرد 

که لااقل یک پنج شنبه ها را مثل من ببارد

کاش بودی...!

 

" پنج شنبه ها " با صدای رضا صادقی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
فرهاد

نظرات (۳)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۶ میچکا بانو
پنج شنبه ها از قهوه اسپرسو هم تلخ ترند ..
پاسخ:
من برای همین نه پنج شنبه ها رو دوس دارم و نه قهوه ی اسپرسو رو.ممنون از حضورتون.
پنجشنبه های لعنتی... 
پاسخ:
:(
در عوض من همیشه 5 شنبه ها رو دوس داشتم (هنوزم دارم)... حس خوبی بهم میده ...!!! (البته بی صحبت یار و فراق ....!!! شوخی کردم!)
پاسخ:
خوش به حالتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">