کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شبیه هم شده ایم

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

 

زمان به ما یاد می دهد تک بُعدی باشیم

زمان دوست دارد ما فقط درس بخوانیم؛ورزش کنیم؛در مطبخ باشیم؛بشوریم یا بسابیم؛و....

زمان البته همه ی اینها را به خاطر خودمان می گوید!!! چون می خواهد آینده ی درخشانی داشته باشیم

اما زمان می داند ماها مدتهاست شبیه هم شده ایم

همه مدرک داریم.همه دکتر و مهندس هستیم.همه در مطبخیم.همه بشور و بساب داریم

و هیچ یک از اهالی کوچه ی ما نقاش خبره ای نیست

همسایه ی بیخ گوش ما شبها سنتور نمی زند

کسی برایمان نامه نمی فرستد

همه کولر اسپلیت هم داشته باشند ترجیح می دهند با مدرکشان خودشان را باد بزنند

حالا خیلی کارها برای خیلی ها عار شده

مثل عاشق بودن

اما

ما یک جور دیگر شبیه هم شده ایم

خودت می دانی چه جور

ببین

پایم به پایت بدجور بند شده...بدجور؟! نه...خوب جور بند شده

ما که مثل اهالی کوچه هایمان نیستیم

مگر نه؟

 

ترانه ی " ماه پیشونی " با صدای محسن چاوشی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
فرهاد

نظرات (۷)

چه تصویر قشنگی...
چه دلنوشته ی لطیفی....
پایم به پایت بدجور بند شده...بدجور؟! نه...خوب جور بند شده
عالییییییییی
این چند روز ماه پیشونی رو زیاد گوش دادم :))

پاسخ:
سلام.امیدوارم  که غصه دار نباشین ترانه خانم.آره.اون جمله ی پایم به پایت خوب جور بند شده رو خودمم خیلی دوست داشتم.ممنون از محبت همیشگیتون.
سلام دوست خوبم
کم از وبلاگت بازدید می کنم ، بی وفای نیست باور کن :) ، نه اینکه وقتم پره ، از بس که با مدرکم خودم رو باد زدم دستم قدرت تایپ کردن نداره :)) ، بدور از شوخی ، فوق العاده بود ، حرفی ندارم جز اینکه بگم دمت گرم داداش ++++++++++++ .... N تای دیگر مثبت
امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه شادِ شاد باشی
ماه پیشونی رو دانلود کرده بودم ، قشنگ بود
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
سلام سیدجان.من به گرفتاریای شما واقفم برادر.همین که سر میزنی از سر ما هم زیاده داداش.ممنونم از محبت همیشگیت.
متاسفانه خودمون خواستیم همه عین هم باشیم ...
بعد خیلی هامون ادعامون میشه مثلا : "خیلی خاص هستیم..."
جدیدا دیدن که بین مردم رایج شده ... خاص ... خاص ... خاص ...
خاص بودن بد نیستا که البته امروزه همه گیر و واگیر شده ... یه چیز تو مایه های چیزی که شما گفتین "شبیه هم شدیم"
اما این خاص بودن برا مردم بد تعریف شده ... یا شایدم عمدا خواستن این طور نمود داشته باشه ... اما این جمله خیلی جالب بود .. خندیدم ...

همه کولر اسپلیت هم داشته باشند ترجیح می دهند با مدرکشان خودشان را باد بزنند
پاسخ:

:))

سلام.فرمایشات شما کاملاً متینه.البته لازم بذکره که بگم منم یه آدم خاصما:))))))))))

شوخی کردم.ممنون از محبتتون.

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۶ خواندنی ها
متن زیبایی بود دوست من
بابت آهنگ هم ممنون :-)
پاسخ:
سلام دوست عزیز.ممنون از محبتت.برقرار باشید.
ما مثل اهالی کوچه‌هایمان نیستیم ولی هر آن ممکنه بشیم :(
پاسخ:

ممکنه؟!

اوهوم.

شایدم شدیم و خودمون هنوز خبر نداریم...
پاسخ:
شدیم؟! یعنی منظورتون اینه که مث اهالی کوچمون شدیم؟!یا بهتر بگم شدم؟یعنی من هم جمع بستید؟! من که زیر بار نمیرم.
من که حس می‌کنم شدم، اگر چه گهگاهی باهاشون فرق دارم ولی این فرق‌ها هم کم‌کم "فرق" خواهند کرد!
منم یه روز زیر بار نمی‌رفتم...
امیدوارم شما مثل من نشید :)
پاسخ:
نمی شم.شما هم نشدید.دارید وانمود می کنید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">