کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زمین خوردن

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

 

وقتی بچه ها زمین می خورند گریه می کنند و بزرگترها دست آن ها را می گیرند و از زمین بلندشان می کنند ولی بزرگترها اگر به زمین خوردند باید دستشان را روی زانو بگذارند و بلند شوند و چون گریه نمی کنند کسی زمین خوردن آنها را نمی فهمد. زمین خوردن بچه ها موجب زخمی شدن دست و پایشان می شود ولی زمین خوردن بزرگترها، قلبشان را جریحه دار می کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
فرهاد

نظرات (۳)

:(
پاسخ:
:(
سلام
بسیار زیبا بود


کاش می شد در ورای خاطرات کودکی
چرخ گردون فلک
ساعتی زین گردش بی حاصلش
مکث می کرد و مرا
در میان خاطرات کودکی
جا می گذاشت
پاسخ:
چه متن زیبایی.خیلی لطف کردید.
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۱ خواندنی ها
خیلی سخته زمین خوردن بزرگترامونو ببینیم :-(
پاسخ:
اوهوم.من که اگه از دور ببینم چشامو میبندم اگرم از نزدیک باشه میرم کمک:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">