کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هواتو کردم

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

 

لازم دونستم برای همدردی با زهرا خانم(مدیر وبلاگ دور همی) و به مناسبت درگذشت پدر بزرگوارشون این پست رو تقدیم ایشون کنم.امیدوارم که این تحفه ی ناچیز تسلای خاطر ایشون باشه:

فرشته جون سلام.بهم گفتن برات نامه بنویسم تا به دست بابام برسونی.فرشته جون.بابام الان داره چیکار می کنه؟ دلم براش تنگ شده.فرشته جون تا حالا نمی دونستم بی بابایی اینقدر سخته.فرشته جون.بهش بگو دخترش خیلی تنهاس.بگو آدمای این دنیا خیلی هاشون نمیدونن بی بابایی چیه.

فرشته جون...بابام خونش اونجا چه جوریه؟همزبون بی کسی های باباییم کیه؟اونم دلش واسه منِ بیچاره تنگ شده؟بابام میدونه دلتنگی و تنهایی چیه؟بهش بگو حواسش به من باشه ها.اون میدونه که من چقدر ساده ام.می دونه که حرفامو به همین سادگی هم بگم قبولم داره.

فرشته جون.به بابام بگو کمکم کنه و بیاد به خوابم.باهام حرف بزنه.دلم داره برای دیدنش پر می کشه.واسه اون دستاش که حسرت بوسیدنشونو دارم.واسه نگرانیاش به خاطر من.واسه همه چیزش.همه چیش.بهش بگو بدجوری هواشو کردم.

 

ترانه ی " هواتو کردم " با صدای محمد علیزاده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
فرهاد

نظرات (۳)

ممنون  خدا شما رو برای خانوادتون حفظ کنه
امیدوارم جای پدرم اون دنیا خوب باشه
پاسخ:
سلام.امیدوارم و ان شاء الله همینطور خواهد بود.به هر حال عذر تقصیر که کاری جز این از دست این حقیر بر نمیومد.
سلام بنده هم عرض تسلیت دارم به زهرا بانو مدیر وبلاگ دور همی
ان شالله که آخرین غمشون باشه 
پاسخ:
سلام.ان شاء الله.آخرین غم که نمیشه.ممنون از همدردیتون با زهراخانم

من پدرم را می خواهم

 

از آسمان بدم می آید

از وقتی پدرم را برد

و دیگر پس نداد

وقتی در کوچه های کودکی ام زمین می خوردم

یا از همبازی هایم کتک

و گریه تا خانه بدرقه ام می کرد

تا احساس بی کسی نکنم

چگونه به این عکس روی میز

که پیرم می کند

و پیر نمی شود

                       بگویم : پدر

 

یک نفر به آسمان بفهماند

من پدرم را می خواهم

باران

مشکلی از من حل نمی کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">