کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بیا برویم سفر

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

 

 

برای نوشتن فهرست، کاغذ را با سرفصل‌ها می‌چسبانم روی دیوار قلبم. بعد در طول یک هفته هر چیزی که به یادم بیاید و حدس بزنم برای سفر لازم است، می‌نویسم. در نهایت ممکن است ، بسته به بلندی فهرست و جای صندوق عقب تعدادی از این گزینه‌ها حذف شوند .اما این گونه مطمئن می‎شوم که چیزی جا نمانده. کافی است همان وقتی که مثلا دارم برای تو کاری می کنم پای فهرست اضافه کنم: دلم را حتماً برایت بیاورم.حالا بنشین کنارم در این سفر دور و دراز.دستم را بگیر.به شانه ام تکیه کن.یک عالم برایت حرف دارم.

 

شونه به شونه با صدای رضا صادقی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
فرهاد

نظرات (۲)

چه ترانه و متن خوبی!
ممنون
پاسخ:
:) زنده باشید .ممنون
پیدا کردن یه همراه که تو خط فکری خودت باشه خیلی سخته ...!!!
پاسخ:
عجب حرفی...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">