کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برسی

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

خدا کند که بیایی به درد من برسی

کنار من بنشینی به زخم من برسی

خودت اگرچه تمام تنت پر از درد است

ولی بیایی و با من ، به حرف من برسی

که وقت بودن تو دردها چه ناچیزند

بیا که به وقت قدم زدن برسی

پیاده راه ، هنوزم هوای ما دارد

خدا کند که از آن دور پیش من برسی

چه سالهاست در این حسرتِ فراوانم

که انتظار سر آید به بودنم برسی

هزار عهد بکردم که یار من باشی

تو هم به دل بیقرار من برسی

چقدر بر سر این کوچه منتظر ماندن؟

خدا کند که به زودی به دست من برسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
فرهاد

نظرات (۲)


 
به سراغ من اگر می آیی

تند و آهسته چه فرقی دارد؟!؟

تو به هرجور دلت خواست بیا!

مثل سهراب دگر

جنس تنهایی من چینی نیست

که ترک بردارد...

مثل آهن شده است

تو فقط زود بیا...


پاسخ:
چه شعر قشنگ اما تلخی.ممنون

خیییییییلی  قشنگ بود.......

سلاام

پاسخ:
سلام.ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">