کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

کافه 54

دال...پایان نام کوچک من وآغاز دریاست...اکنون که پایان من آغاز دریاست،بر ساحل تن خسته ام قدم بزن

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلم برای تو تنگه

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

 

دلم برای تو تنگه ، شبیه غربت ناودون

دلم برای تو تنگه...غریبه...مثل بیابون

دلم برای تو تنگه...کجای قلب کویری؟

بیا بیا که ببارم برات یه عالمه بارون

دلم برای تو تنگه...نگو  هواتو ندارم

نرو توو فکر بریدن وگرنه بی تو می بارم

تویی هموم منِ آدم ، منم همون تویِ حوا

نذار جاهامون عوض شه بشیم یه قصه توو رویا

دلم برای تو تنگه ، به عشق شوق رسیدن

به وقت سفره ی افطار اذانو با تو شنیدن

 

ترانه ی دلتنگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
فرهاد

نظرات (۲)

چقد زیبا...

عالی بود...
پاسخ:
ممنون.نه آنچان که شما فرمودید.بهر حال ممنون.
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ کمی بودن ...
زیبا...
پاسخ:
ممنونم.خوش آمدید بعد از این همه مدت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">